26.

30 3 0
                                    


Merhaba canlarım yeni bölümle geldim umarım beğenirsiniz .LUTFEN OYLAMYI VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN. KENDİNİZE ÇOK İYİ BAKIN GORUSMEK UZERE KOCAMAN ÖPÜLDÜNÜZ ..


Pera ve yamanla konuştuktan sonra kendi evime gecmistim bir kaç parça birseyler yedikten sonra üzerimi giyinip evden çıktım. Asansöre binip Aşağıya indim lojmandan çıktıktan sonra yürüyerek hastaneye gittim.Hadtaneye geldikten sonra kendi odama gidip üniformamı giydim ve acile indim. Şuanlik sakindi . Dememe kalmadan üç ambulans acil girişine girdi . Her Ambulansta iki yaralı vardı.
1

Hastaları ambulanstan sedyeyle indirip içeriye almıştık. Aslında fazla hasarları yoktu .Anlattıklarına gire ceza evine giden arabaya saldırıda bulunulmuş arabadaki mahkumları kaçırmaya çalışmışlar ama gelen takviye ekiple buna engel olmuşlardı.

İki jandarma eri üç mahkum ve takviye için gelen askerlerden biri yaralanmıştı.

Mahkumların birinin araabmin devrilmesi sonucu kaslarında yazıklar meydana gelmişti. Askerlerin ise ikisinin kolunda kurşun izi vardı. Askerlerin kollarındaki kurşunları çıkarıp döndükten sonra biraz dinlemeleri gerektiğini söyleyip acildeki diğer hastaların yaninada gidecektim ki arkamdan bir ses geldi arkama döndüğümde mahkumlardan birinin yere yığıldını gördüm.

Bacağından vurulmuş ve bunun farkına varmamislardi .Bunu sasil fark etmedik anlamadım. Adamin üzerinde koyu renkli bir pantolon olduğu için kanın farkına varamadım. Adama gerekli müdahaleyi hemen yaptım kurşunu çıkarıp diktim .. hastaların hepsiyle tektek ilgilendim .

Kısa bir süre geçtikten sonra Savcı gelmişti. Savcı geldi zaman ben hastaları kontrol ediyordum. Arkamdan birinin sesini duydum .

"Doktor hanım eğer müsaade ederseniz mahkumların ifadesini almam gerekiyor ."

Musaade edemem kusura bakmayın pansuman yapmam gerekiyor .

"Doktor kibarlık yapıp senden müsaade istedim ama kabahat bende ."

Hastam şuan ifade verebilecek bir durumda değil bu yüzden müsaade edemem .

"İfade verip vermeyeceğine sizmi karar veriyorsunuz ."

Evet doktoru olarak ben karar veriyorum .

"Şuan benim görevimi yapmama engel oluyorsunuz umarım bunun farkındasınızdir ve bunun suç olduğunu biliyormusunuz "

Suç öylemi peki sizin yaptığınız ne oluyor siz benin işime engel oluyorsunuz ve bunumu savunuyorsunuz siz yapınca normal ben yapınca suç öylemi?

MÜHÜR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin