MERHAABLAR NASILSINASILSINIZ UMARIM IYISINIZDIR VE BU BOLUM COK MUTLU OLACAGINIZ SAHNELER VAR YANI MUTLU OLACAGINIZI DÜŞÜNÜYORUM NEYSE CANLARIM FAZLA UZATMADAN YENI BÖLÜME GEÇELİM KEYIFLI OKUMALAR VE LUTFEN OYLAMAYI VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN.
Yamanın yanından ayrılıp diğer hastalarla ilgilendim neyseki çok fazla hasar yoktu.
Yaman beni sinir etsede ona bisey olma ihtimali beni deli gibi korkutuyordu. Geçen gece dönünce önemli birsey alacağını söylemişti. Az önce akşam anlayacağını söyledi ama neden se sanki erteleyecek gibi görünüyordu.
Bacağından dolayı bir kaç gün bende kalacaktı aslında kendi evinde de kalabilirdi ama ayağının üzerine başlayacağının garantisi olmadığı için bende kalmaya zorladım. İtiraz hakkı da sunmadim . Padişah bensem eğer hüküm benim ve buna kimsenin itiraz haki yok.
Ben işlerimi birip üzerimi değiştirdim yaman yaralı bıçağıyla yürümeyeceği için ona tekerlekli sandalye götürdüm.
Evet yaman veya gitme vakti geldi hadi gidelim .
."Bu ne Asena ben buna binmem istersen biraz daha abart sedye getir onunla gidelim ne dersin ."
Birincisi abartmıyorum ikinci istediğin bu olsun yaman sözlerin benim için emirdir .
Eğer o yokuşuşa sürüyorsa bende sürerim e nedemisler ön teker nereye giderse arka teker de ordan gider .
"Sen ciddi misin "
Sen nekadar ciddiysen ben de o kadar ciddiyim .
"Tamam tamam senin dediğin gibi olsun kabul senle kimse aşık atamaz "
1Abart istersen yaman hadi fazla konusturmada bin şuna dedikten sonra ona yardım etmek için yanına gittim arabanın frenini actigim için sabitti .
Bekle bi dakka sana yardım edeyim. Dedikten sonra sol kolunun altına girdim keşke girmez olsaydım.
Bi insan nasıl bu kadar güzel koka bilir ya adam beni kokusuya sarhoş etmişti. Kendime gelerek arabaya binmesi için yön verdim arabaya oturduktan sonra emliyeti açarak sürmeye başladım. Hem konuşuyor hemde eve doğru gidiyorduk .
"Ehliyetin var dimi Asena sonra kaza falan yapmayalım. "
benim ehliyetim yok hem kaza yaparsak bütün suçu sana atıcam sonuc olarak direksiyonu sen verdin bana o yüzden suçluya sensin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜHÜR
Non-FictionDövmenin özel bir sebebi varmi çünkü bu dövmeden sadece ikitane yapıldı. Evet benim için çok önemli birinin hatırası ve sen nerden biliyorsun ikitane olduğunu dedi.Aynisi bende var dedim ve tişörtümü hayır aşığa indirdim kalbimi üzerinde bir mühür...