23.

21 2 0
                                    


MERHABALAR YENİ BİR BÖLÜMLE BEN GELDIM NASILSINASILSINIZ UMARIM İYİSİNİZDİR BU ARADA LUTFEN OYLAMAYI VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN .NEYSE FAZLA UZATMADAN BÖLÜME GEÇELİM KEYIFLI OKUMALAR.

Yamanla birlikte içeriye girdikten sonra ona masaya geçmesini söyledim ben de bu sırada küçük kızı kaldıracaktım. Yaman masaya oturduktan sonra küçük kızın uyuduğu odaya Kapıyı çalarak girdim .Sanırım baya bir yorgundu benim odaya girdiğimi fark etmemişti .

Güzelim hadi kalk demiştim oda yavaş yavaş açıyordu gözlerini.

Hadi elini yüzünü yıka da yemek yiyelim.

"Yaman abim geldi mi?"

Evet geldi içerde

"Tamam ben elerimi yıkayıp gelirim "

Tamam güzelim bi şeye ihtiyacın olursa seslen dedikten sonra yanından ayrıldım.

Sofraya bir tabak daha koyarak servise başladım tabakları köfte ve patatesleri koymuştum .

Ne içersin şalgam ,ayran yada başka bir şey istersen onu getireyim .

"Zahmet etme ya "

Of komutan ya bi kerede ikiletmesen mi .

"Peki ayran olsun "

Hay hay dolduruyorum .şey bu arada kuzenini adı ne ben adını sormayı unutum .kıza nasıl hitap şaşırdım.

"Kuzenimin adı pera "

Çok güzel bi isimiş.

Biz kendi aramızda konuşurken parada gelmişti ve koşarak yamana sarilmişti .

"Yaman abi seni ne kadar özledim bi bilsen"

_küçük cadı bende seni özledim sen gelmesen ben gelecektim seni görmeye iyiki geldin teyzemin haberi var değil mi geldiğinden.

Dediğinde pera biraz gerilmişti .

"Abi bunları sonra mı konuşsak .

_Tamam küçük cadı dediğin gibi olsun .

Yamanı ilk defa böyle görüyorum kuzenine karşı çok sıcaktı bir kardeş şefkatiyle sariyordu onu ve nedense bu benim çok hoşuma gitmişti.

Düşüncelerinden sıyrılıp onlara dönerek hadi yemeğe mi geçsek soğudular biraz sanki .

MÜHÜR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin