41

53 4 10
                                    

Yapabildiğim müdahaleyi yapmıştım şimdi ambulans'ı bekliyorduk .Nehir karnından aldığı biçak darbesi yuzunden ciddi anlamda kan kaybediyordu .Yarasına tanpon yapmıştım ama okadar kan kaybediyordu ki yenisiyle değiştirmek zorunda kalmıştım . Yeni tamponu nehirin karın bölgesine baskı uygulayarak yerleştirdim.

Ambulans gelmişti. Nehiri ambulansa bindirdikten sonra doğruca bizim hastaneye gitmiştim. Ben nehirle birlikte ambulansa binmiştim yaman ise arkamdan arabayla geliyordu .Hastaneye vardığımızda nehiri direk ameliyata aldılar .

Ben ameliyata girecektim bu yüzden hemen Hastanedeki odama gidip üzerimi değiştirip temizledim. Kendimi sterilize ettikten sonra önlüğümü giyerek ameliyata girdim .Ameliyathanede benim dışımda hocamız olan opr.Doktor Ali Mehmet Çankaya,uz.Doktor ahsen memis ve ben vardık birde bir kactane hemşire.

Ali hocam ben gerekli müdahale elimden geldiğince yapmaya çalıştım. Karnında ki bıçak yarası isimi zorlaştırıdı çok kan kaybediyordu . Bunun dışında ciddi anlamda darp edilmiş hocam bulduğumuzda çok kötü bir durumdaydı.

"Sen elinden geleni yapmışsın Asena  ve iyi iş çıkarmışsın aferin .Senin yaptığın müdahale olmasa nehir olabilirdi"

Demişti hocam. Ameliyat yaklaşık neredeyse üç saat sürmüştü. Açıkçası daha uzun olanına da girmistim ama nehirin ara ara kalbi duruyordu .neyseki durumu şuan stabil di ama her an hersey olabilirdi .

Ameliyat bittikten sonra nehiri yoğun bakıma almıştık duru ciddiydi.
Ailesine haber vermemiz gerekiyordu .

Ameliyathaneden çıktıktan sonra üzerimdeki önlukten kurtuldum kapıdan çıkarken gözüm ameliyathanenin önünde bekleyen yamana çarpmıştı.
Orda öylece bekliyordu .

Bana çarptı gözleri beni gördükten sonra büyük adımlarla yanıma gelip bana kocaman sarıldı.

"Ömrüm "

Demişti. Yaman

Yaman benim seninle konuşmam gereken bi mevzu var çok önemli.

"Şuan olmaz daha sonra konuşuruz hem nehir bu durumdayken olmaz  "

Konuşacağımız konu nehirle ilgili zaten Yaman odama gidelim hem nehirin durumu stabil şuan bisey söylemeiz için çok erken.

"Tamam ozaman konuşalım. "

demisti Yaman beraber odama dogru yürüyorduk odaya vardığımızda Kapıyı açıp yamanın geçmesi için kenara geçtim.

"Hayatim önce sen geç "demişti yaman

Canımın içi gecermisin dediğimde Yaman beni ikiletmeden içeri geçmişti ikili koltuklardan birine oturmuştu.

"Hadi konuşalım hayatım biraz acele edelim çünkü benim askeriyeye gitmem gerekli cengiz komutanım iki saat içinde askeriye bekliyormuş " demişti yaman

Nerden başlasam bilemedim .neyse şimdi ben bugün hava almak için bahçeye çıktım .çıktığım da nehirin bi adamla konuştuğunu gördüm.

"Olabil Asena bu gayet normal birsey "

Dogru söylüyorsun ama beni kesme lütfen

"Tamam "

Adamla hararetli bir şeyler konuşuyorlardı bende rahatsız etmek için tam geri dönüyordum ki senin adın geçti ve senini adını duyunca geri adım atıp konuşmalarını dinledim .

Adam nehire sen hiçbir şey yapamadım beceriksizin tekisin iki yıldır seni buraya soktuk yüzbaşıyı kendine aşık et diye ama edemedin bütün planımız mahvoldu .Daha başlamadan patladık dedi .Nehir ise adam duvar gibi asamdim dedi .Adam ise o doktor nasil aştı ozaman planımız mahvoldu demişti tekrardan nehir ise hayır planın bozulmasına asla izin vermeyeceğim ve onları ayiracagim demişti sonra konuşmaları bitince Adam hastaneden ayrıldı ama nedense adamın yüzü bana çok tanıdık geliyordu .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 07 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MÜHÜR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin