22.

24 2 0
                                    

ÖNCELIKLE MERHABALAR YENI BİR BÖLÜMLE GELDIM NASILSINASILSINIZ UMARIM İYİSİNİZDİR NEYSE FAZLA UZATMADAN BÖLÜME GEÇELİM KEYIFLI OKUMALAR DIGER BOLUMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE.

Onların yanınadan ayrılıp eve girdim kısa bir duş aldıktan sonra yatağa girdim . Bu gun benim için çok yoğun geçmişti bu yüzden de yorgundum kafamı yastığa koymamla uykuya dalmışım.

Sabah alarm sesiyle uyandım yataktan zorda olsa çıktım banyo ya giderek ellerimi ve yüzümü yıkadıktan sonra üzerimi değiştirdim. Mutfağa geçip bir çay demledim çaysız bir gün geçirmek benim için çok zordu .Bir bardak ta olsa içmem gerekliydi . Çay ile birlikte bir kaç lokma atistirdiktan sonra askıdan ceketimi alıp evden çıktım.

Bu gün Hastanedeki ilk günüm du .Daha önce çalıştım ama burda ilk defa çalışacağım için biraz heyecanlıydım.

Hastane buraya yakındı aslında bu konuda şanslıyım en azından araba yada otobüs derdi çekmek zorunda kalmamiyorum.

Sonunda hastaneye gelmiştim. Çok değil onbes dakikada gelmiştim. Hastane kapısından içeri girdikten sonra başhekim odasına dogru ilerledim . Daha önce kendisiyle izin almak için görüştüğüm için odasının yerini biliyordum .
2

Odası üçüncü kattaydi .Asansöre binmek yerine merdivenleri tercih ederdim ama kendimde o cesareti bulamadım. Bu yüzden de asansöre binerek üçüncü kattın tuşuna bastım kısa sürede gelmiştim istediğim katta .

Asansörden indikten sonra başhekim 'in odasına dogru yol aldım kapısında güvenlik vardı. Odanın önüne geldikten sonra Kapıyı çalmak için yöneldiğini güvenlik görevlisi kolumu tutarak engel olmusttu .

"Neden gelmişsiniz şikayet için geldiyseniz baskekimin buna zamani yok"

Şikayet için gelmedim ama genede bilirdim sizin beni engellemeye hakkınız yok şimdi çekilin önümden başhekim görüşmem gerek .

"Hanım efendi buraya her geleni içeri alırsak halimiz ne olur .Sizden ricam daha fazla zorluk çıkarmadan lütfen burayı terk edin aksi takdirde güvenlikten yardım almak zorunda kalicam ."

Lah havle bide bu çıktı başıma ne hikmetse bütün aksilikler beni bulur.

Beyefendi asıl siz bana zorluk çıkarmayın benin başhekim 'LE görüşmem gerek önümden cekilirmisiniz .

"Bunu siz istediniz ben sizi uyarmıştım. "

MÜHÜR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin