bolum9

187 12 1
                                    


ÖNCELIKLE MERHABALAR YENI BÖLÜMLE GELDIM NEYSE FAZLA UZTMAYACAĞIM KEYİFLİ OKUMALAR

Yüzüme yediğim tokatla biraz sarsılmıştım.
dudağımın kenarıda patlamıştı karşımdaki adamdan iğreniyorum bi insan nasıl bu kadar karaktersiz olabilir yaşadığı ülkeye ihanet edebilir ki .Asla o adamı tedavi etmiyecektim eyer onu tedavi edersem anne ve babama en büyük haksızlığı yapacaktım. Bu nedenle burda ölsem bile onu iyileştirmeyecektim .

"Sen canına mı susadın doktor beni delirtme şu adami derhal tedavi et yoksa ke dine ölümlerden ölüm beğen. "

Daha öncede söyledim şerefinle ölürüm ama bu adamı asla tedavi etmem anladın mı beni sok o kıt aklına tedavi falan yok .

"Burda bi başınasın elin kolun bağlı neyine güveniyorsun doktor seni burda öldürsem yada başka bir şey yapsam kimin haberi olacak ki ha "

Neyimemi güveniyorum ben türküm anladın mı türklüğüme güveniyorum nereden darbe vurursunuz vurun biz asla pes etmeyiz düşsek düşmemiş gibi tekrar ayağa kalkarız bir ölsek bin diriliriz .Ben buna güveniyorum burda ölsem bile en azından şerefimle ölücem senin gibi şeref yoksunlarının maşası da olmam anladın mı

BEN TÜRK'ÜM ASLA YIKILMAM YIKILDIM MI HİÇ YIKILMAMIS GIBI TEKRAR AYAGA KALKARIM

"Senin suyun kaynıyor doktor dikkat ette taşma sana bi sürede mühlet ha yapmicakmisin işte o zaman öleceksin " dedi ve depolama çıktı.

YAMANIN ANLATIMIYLA "

"Ne diyorsun sen yüz başı nasıl kaçırılır kardeşim ,hadi kaçırıldı siz bunu nasıl farkkedmediniz koş koca lojmanda kalıyor bu kız güvende dedim ama geldiğimiz noktaya bak kardeşim kaçırılmış ." Demisti Fırat
1

Bak Fırat kardeşin marketten dönerken kaçırılmış görüntülerde de görüldüğü gibi lojmana biraz uzak bu nedenle de biz yokluğunu fark etmedik ama merak etme ben az önce konuştum Asena için özel bir ekip le birlikte onu kurtaracağız başına bir şey gelmeden .

"İnşallah yüzbaşı İnşallah "

Ece geçip askeri üniformamı üzerime giydikten sonra Aşağıya indim koordine. Ettiğimiz ekiple birlikte çevredeki bütün kameralara bakmıştık görüntülerde apa açık belli oluyor ki asenayi kaçıran kişiler bu işte acemiydiler çünkü arabanın plakası apaçık bir şekilde görünüyordu ya bunlar salaktı yada bu da bizi oyalamak için yapılan bir oyun bu yüzden de koordineli bir şekilde ikiye ayrılmıştı.

Bir grubun başında ben vardım diğerinde ise firatti bu arada fıtratında binbaşı olduğunu hatta bizim askeriyeye yeni gelen komutanlardan biriymiş henüz askeriyeye gelmediği icinde bunu bilmiyordum.

İki grup halinde ayrildigimizda izlediğimiz görüntülerde ki arabanın iki farklı yere gittiğini görmüştük bu gittikleri yerlerin birine ben ve ekibim giderken diğerine ise Fırat ve ekibi gitmişti.

Askeri arabayla değilde normal bir arabayla gitmeyi tercih etmiştik eyer askeri arabayla gidersek bu onların dikkatini çekebilir di bu nedenle olabildiğince dikkat çekmeden gitmemiz gerekiyordu .

Araba bir deponun önündeydi arabanın biraz ilerisinde ise eli silahlı iki kişi vardı sanırım doğru yeri bulmuştuk şimdi ise sıra doktoru kurtarmakta.....

KESTIKKKKKK BURDA BIR REKLAM ARASI VERLELIM
NASILDI BOLUM SOZE YAN KURTARA BİLECİK MI ASENAYI ?

MÜHÜR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin