MERHABALAR YENİ BİR BÖLÜMLE BEN GELDIM NASILSINASILSINIZ UMARIM İYİSİNİZDİR NEYSE FAZLA UZATMADAN BÖLÜME GEÇELİM KEYIFLI OKUMALAR...Herkes yemek için masaya geçmişti masada sadece iki sandalye kalmıştı biri yamanın yanı biri de o çocuğun du ben nereye otursam acaba yamanın yanına mı yoksa bu çocuğun yanına mı otursam da yamanı delirtsem mı. Ben düşüncelere dalmışımken peranin sesini duymuştum.
"Kusura bakma ya yaman abimin yanına ben oturucam musadenle"
deyip nehire yol vermişti. Nehir boş kalan diğer sandalyeye geçmişti.
"Asena abala sen buraya gel burası bana bira ters geldi bu şekilde yemek yiyemem"
Bu kız işini biliyordu . Nehirde kendi kendine homurdanıyordu bu kızı en sonunda evden atiticam o olacak .
Yerimden kalkıp yamanın yanına oturdum ve hiçbir şekilde onun yüzüne bakmıyordum. Oda bunu anlamış olmalı ki kulağıma eğilip konuşmuştu.
"Bi sorun mu var kusmuyuz "
Hiçbir şekilde cevap vermedim. O ise cevap vermeyeceğimi anlayınca önüne dönmüştü. Herkes yemeklerini yerken yamana dönmüştü acaba yemekleri beğenmişmiydi çok merak ediyordum.
"Ay Asena abla her şey çok güzel olmuş ellerine sağlık ve biliyormusun seni alan yaşadı "
Demişti pera yamanın gözlerinin içine bakarak .
O sırada abmlerle gelen cocukta konuşmaya dahil olmusttu .
"Bencede küçük hanımın dediğine katılıyorum hersey harika ellerinize sağlık. "
Demistti .Yaman ise kendi kendine ben sana göstericem katılmayı denistti kimsenin duymadigini sanıyordu ama ben duymuştum.
Afiyet olsun ve pera bunları tek başıma yapmadım beraber yaptık.
"Abla ben hiç bisey yapmadım çoğunluğu sem yaptın hersey muazzam erkek olsaydım kesinlikle seni kaçırmak istemezdim "
Demişti ne yapıyordu bu kız abim vardı masada .
"Kardeşim diye söylemiyorum ama elleri çok lezzetlidir. "
Sağol abicim .Ha bu arada abi bizim geçen iddiayı unutuğumu sanıyorsan yanılıyorsun sen kaybettin ve ben kazandım bu yüzden de dediğimi yapacaksın ve o formayı giyeceksin abi bir sürü şahidim de var bunu en büyük örneği de hazan abla .Şahitsin degilmi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜHÜR
Non-FictionDövmenin özel bir sebebi varmi çünkü bu dövmeden sadece ikitane yapıldı. Evet benim için çok önemli birinin hatırası ve sen nerden biliyorsun ikitane olduğunu dedi.Aynisi bende var dedim ve tişörtümü hayır aşığa indirdim kalbimi üzerinde bir mühür...