MERHABALAR YENİ BİR BÖLÜMLE BEN GELDIM NASILSINASILSINIZ UMARIM İYİSİNİZDİR NEYSE FAZLA UZATMADAN BOLUME FECELIM DIGER BOLJMDEBÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE...Yaman hayatın da yapabileceğin en büyük hatayı yaptın be Asena göründü gibi biri asla değil bak sana yemin edebilirim bu küçükken bile çok güçlüydü.
Sen düşün yandın işin başındayken vazgeç bence sana vere bileceğim en büyük tavsiye bu olur kardeşim senin sağlık için diyorum kardeşini kaçırıyor deme sakın tabi sen diyorsan ki ben paşa paşa dayağını yerim otururum yerime işte ozaman karışmam ."
Demişti benim biricik abim .
_Ne sandınız beni komutanimya evelallah Allah bunu da altından kalkarız. Asena güçlü olabilir ama bu güne kadar beni devredilecek adam olmadı biri hariç .
İki olacak desene
_anlamadım?
Diyorum ki iki olacak hani dedinya beni bir kişi devirdi diye işte iki olacak.
_fazla ozguven zarar getirir doktor.
Ne demek istedin benim ki fazla ozguven değil ben ya kesin konuşurum yada hiç. Bunun ozguvenle bir alakası yok maçın sonda konuşuruz komutan şimdi boş edebiyat yapmanın mantığı yok .
_oyle olsun ama yinede söylüyorum çekilmek istersen eyer anlayışla karşılarım seni .
Çok düşüncelisin yüzbaşı ama sen beni değil kendini düşün.
_iyi ozaman ben baştan uyarmak istemiştim.
Of fazla uzadı bu konuşma artık başlasak mı?
_tamam artık başlayalım.
Dedikten sonra tam anlamıyla başlamıştık ben önce kalçamın altına kadar olan saçlarımı topladım daha sonra ise eldivenlerimi giydim .yüzbaşı ise eldivenlerimi giyiyor du .
Doğrusu söylemek gerekirse çok iyi bir fiziği vardı . Herkesin dönüp bakacak kadar .
Hadi dedikten sonra onun hamle yapmasını bekledim .O önce sağ eliye bir vuruş yapamaya çalıştı ben hemen kafamı yumruğunu tersi istikametine çevirip kurtulmuştum.
O hamlesini yapmıştı sıra bendeydi önce kaldırdığımız karın bölgesine geçirmiştim ama adama islemeistti .Adamin karın kasları mübarek taş insan hiçbir etkilenmez .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜHÜR
Non-FictionDövmenin özel bir sebebi varmi çünkü bu dövmeden sadece ikitane yapıldı. Evet benim için çok önemli birinin hatırası ve sen nerden biliyorsun ikitane olduğunu dedi.Aynisi bende var dedim ve tişörtümü hayır aşığa indirdim kalbimi üzerinde bir mühür...