Merhabalar çok sevgili okurlarım.Uzatmadan konuya giriyorum.
Neredeyse yıllardır bu platformdayım ve iki yıldır kendimce kurgular yazıyorum.
Buradan herhangi bir gelir elde etmiyorum. Hiçbir çıkarım, vesaire bir karşılık almıyorum.
Kendi kafamı dağıtmak için yazdığım iki üç satır beni sizlerle tanıştırdı ve yeni kurgular yazmaya başladım.
Yeri geldi sevgi dolu yorumlar aldım.
Yeri geldi iğrenç ithamlarla linçlendim.
Yine de yazmayı bırakmadım.
Beni ve kurgularimi seven olduğu gibi sevmeyip de iğrenç mesajlar atan onlarca insan var.
Bakın arkadaşlar burası özgür bir platform. Herkes istediğini yazıyor ediyor okuyor.
Kimse kimseyi hiçbir şeye zorlamıyor.
İnsanlar sek* hikayeleri yazıyor, hiçbir tepki veya bir şey görmüyor. Yanlış anlaşılmak istemiyorum bunu linç etmiyorum. Anlatmak istediğim şu; insanlar bu kadar özel bir şeyi yazıp paylaşıyorlar ve bu gayet normal karşılanıyor. Fakat ben insanların kendilerine yediremediği kirli zihinlerine yazdıklarımla dokununcs linç yiyorum, gerek hakaret gerek küfüre maruz kalıyorum...
Pardon da, size bu hakkı kim veriyor?
Her şeyi geçtim; yine de yazmaktan vazgeçmedim. Bunca şeye rağmen sürekli yazdım ve bir şeylere farkındalık yaratmak istedim.
Binlerce okunma var hiç yorum yok, oy yok?
Bir insanın emeği sizler için neden böyle değersiz?
Yorum yapmanızı geçtim yıldıza basmak zor değil size birşeyleri kaybettirmiyor Arkadaşlar lütfen.
Ben boşuna yazıyormuş gibi hissediyorum şahsen.
Günlerimi haftalarımi saatlerimi veriyorum. Fikirlerinizi paylaşacak iki üç satır yazacak vaktiniz yok mu? Okuyacak vaktiniz var ama bir yıldıza basacak vaktiniz yok mu gerçekten...
Üzgünüm uzun bir süre kenara çekileceğim ve bölüm atmayacağım.
Üç kurguya da bölüm gelmeyecek arkadaşlar.
Hatta bu şekilde etkileşim olmazsa ve yazma hevesim hiç gelmezse kurguları silerim. Boşu boşuna yarım yamalak durmasınlar hiçbiri.
Bu size son Sevgilerle BARUTUNUN KEKİİİİ deyişim...
Çünkü uzun bir süre demeyeceğim.
Belki aylar sürer belki bir yıl bilemiyorum...
Hepinize kucak dolusu sevgiler canımın içleri...
SEVGİLERLE BARUTUNUN KEKİİİİ ❤️🩹 😌 🥺🥹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜREK YANGINIM (TÖRE)
General FictionDaha küçük yaşta hayatın zorlukları ile karşılaşan Geşa Dilda BOZKIRAN ve onu huzur ile mutluluğa ulaştıracak olan nice zorluk ve sorun... Kardeşinin ölmemesi için, başka bir kadına aşık olmasına rağmen evlenmeyi kabul eden Revenk BOZKURT... Kendi...