Merhaba çok sevgili okurlarım.
🍀 Arkadaşlar öncekile merhaba.
🍀Bir konuya değinmek istiyorum.
🍀Lütfen hayalet okurluk yapmayın. Okuyorsunuz gidiyorsunuz. Ne oy var ne yorum. Emeğimin karşılığını görmeyi istiyorum.
🍀Ben bu uygulamadan para kazanmıyorum. Bir çıkar elde etmiyorum. Sadece kendi halinde yazıyorum. Ve emek veriyorum. O kadar okunma var hiç oy ve yorum yok.
🍀Şu dakikadan sonra oy ve yorum yapmadan geçen giden hiç kimse
Ye hakkımı helal etmiyorum.🍀Bir yıldıza basmak sizden hiçbir şey kaybettirmez
GEŞA DİLDA BOZKURT
"Hayırlı sabahlar." Dedi bana bakarak. Ben hariç herkes cevap verirken yüzüm ister istemez düştü.
"Zarin? Sen niye hazırlanmadın gülüm?"
"Şey ağabey... Ben gelmesem olmaz mı? Ablam gelsin?"
"Gülüm, ablam binde bir geliyor, iki gündür benimle uğraşıyor. Biraz annem ve babamla vakit geçirsin. Sen gel işte? Sen neden gelmiyorsun?" Deyince Zarin bana baktı. Bakışlarımı kaçırınca Şerwan gözlerini ikimiz arasında gezdirmeye başladı.
"Hayırdır? Bir şey oldu da ben mi bilmiyorum?" Dedi Şerwan kaşlarını çatarak.
"Hayır ağabey. Bir şey olmadı."
"O zaman? Git giyin gel hadi. Vaktimi çalıyorsun şuan."
"Geşa... Rahatsız olmasın benim gelmemden dolayı?" Deyince kaşlarımı çattım.
"Neden rahatsız olayım?"
"Ne bileyim... Sabah-"
"Bence her şeyi bu kadar çok takarsak yürüyemeyiz... Ben unuttum bile. Sen de öyle yap istersen." Dedim ve gülümsedim. O da anlayışla ufak bir tebessüm ederek yerinden kalktı ve hazırlanmaya gitti. Önüme döndüğümde bana olan bakışlarını hissediyordum.
"Aranızda ne geçti?" Dedi sakince.
"Bir şey geçmedi... Sadece bir konu hakkında konuştuk ve fikirlerimiz uyuşmadı. Herkes aynı şeyleri düşünecek diye bir şey yok. Bütün mevzu bu..." Deyince kaşları havaya kalktı.
"Peki, nasıl diyorsan öyle olsun."
"Bir şey söyleyeceğim." Deyince şaşkınca bana baktı.
"Bana mı?" Deyince Ömer kendini tutmadan kahkaha attı.
"Yok ağabey bana! Helal olsun yenge, koskoca adamı ne hallere soktun." Deyince Agâh ve Cesur'da gülmeye başladı. Bakışları ile onları sustururken kızardığımı hissediyordum.
"Buyur?" Deyince tekrar ona döndüm.
"Sabah başım çok ağrıyordu şimdi biraz hafifledi ama geçmedi. Hala hissettiriyor kendini. Bana ağrı kesici verebilir misin?"
"Neden ağrıdığı an söylemedin?"
"Sen uyuyordun çünkü. Uyandırmak istemediğim için ve uygun olduğunu düşünmediğim için gelmedim. Ayrıca sabah erken uyanmıştım. Alışmışım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜREK YANGINIM (TÖRE)
Ficção GeralDaha küçük yaşta hayatın zorlukları ile karşılaşan Geşa Dilda BOZKIRAN ve onu huzur ile mutluluğa ulaştıracak olan nice zorluk ve sorun... Kardeşinin ölmemesi için, başka bir kadına aşık olmasına rağmen evlenmeyi kabul eden Revenk BOZKURT... Kendi...