22. Bölüm; Aşk ve intikam✨

459 38 15
                                    

🍀Merhabalar çok sevgili okurlarımmmm

🍀Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen.

🍀Okuyup gidiyorsunuz bir yıldıza basın bari, ayıp oluyor

@anonim123z takip etmeyi unutmayınnn lütfen..

Şerwan Berzan DAĞHANLI...



Bazı anlar vardı... İnsanın tıkandığı, yorulduğu, boğulduğu ve nefes alamadığı anlar vardı. Ama bazı anlar vardı ki, bunları insan kendi yaşamasa bile karşısındaki insanın acısıyla hissediyordu. Şuanımı anlatabileceğim tek cümle buydu. Dilda... Dilda'm... Kömür gözlerine yandığım kadın... Nefes alamıyorudu, tıkanmıştı artık sonuna kadar, onu o halde görünce benim de boğazımı dışa vuramadığım bazı şeyler sıkıyordu.

Kendini benden gizledikçe, geri çektikçe daha da berbat hissediyordum. Her anında; acısında tatlısında yanında olmak istiyordum ama düştüğü durumdan dolayı benden uzaklaşması, utanması ve çekinmesi, canımı çatlayan parmağımdan daha çok yakıyordu.

Şerefsiz Civan'a yüzük olan parmağımla yumruk attığım esnada parmağım çatlamıştı. Anın siniriyle ve taze olduğu için acısını hissetmemiştim fakat geçen birkaç saatin ardından davul gibi şişip morarmalar başlayınca çatladını anlamak zor olmadı çünkü kırık olsa mutlaka anlaşılırdı. Ve acısını o an hissederdim. Ki bu pek de umrumda olan bir şey değildi şuanlık.

Dilda'nın kapısında beklerken kaç saat geçmişti bilmiyordum. Dalıp gitmiştim öylece. Ta ki annem kapıyı açıp dışarıya çıkana kadar. Düşüncelerim bir toz bulutu misali dağıldı hızla. Göğsümde bağladığım kollarımı hızla çözüp doğrulurken, "Anam?" Dedim.

Gözleri ve yüzü kızarmıştı ve ağladığı bariz ortadaydı. "Oğlum..." Dedi elini ağzına bastırıp gözyaşlarını akıtmaya devam ederken. İki elimi kollarına yerleştirdim, "Ana? Ne oldu? Niye ağlıyorsun? Dilda'ya bir şey mi oldu?" Diyerek telaşla sorularımı sıraladım.

"Oğlum... Berzan'ım o çok kötü... Çok kötü olmuş oğlum. Kızı çok kötü dövmüşler... Acımamışlar yavruma..." Dedi sesi sonlara doğru kısılırken.

"Çok mu kötü?" Dedim alacağın cevaptan korkarken. Başını iki yana salladı annem.

"Çok kötü oğlum... Burada konuşmayalım. Gel odanda konuşalım." Deyince birlikte, benim odama geçtik. Annem yatağa otururken önünde diz çöktüm.

"Anlat ana. Çabuk anlat."

"Oğlum, banyoya soktum kızı. Yıkayacaktım." Dedi, sonra sesi içine kaçmış gibi dayanamadan sustu ve sessiz sessiz ağladı. Yatağa oturup dizlerime yatırdım başını.

"Ana? Hadi sakinleş anlat da gidip bakayım ne olur..." Dedim çaresizlik hissiyle.

"Geşa'nın üzerini çıkardım... Dayanamadım oğlum kızı öyle görünce... Dövmüşler, her yerine vurmuşlar, yüzünü zaten gördün vücudu daha kötüydü. Karnı mosmor sırtı kanamış neredeyse? Kemerle dövmüşler nar çubuğuyla vurmuşlar... Oğlum..." Dedi ve alttan bakışlarını bana gönderirken sert sesiyle konuştu.

YÜREK YANGINIM (TÖRE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin