5. Bölüm; Devran ✨

915 53 28
                                    

🍀Merhaba çok sevgili okurlarım.

🍀Oylarınızı ve yorumlarınızı, güzel düşüncelerinizi ve desteğinizi eksik etmeyin lütfen. Hepinize iyi okumalar.


🍀BU BÖLÜM İKİ BÖLÜM
UZUNLUĞUNDA VE KURGUMUN DÖNÜM NOKTASI OLAN BÖLÜM.  YORUMLARINIZI BEKLİYORUM

🍀Bol bol yorum yapmayı ve oy vermeyin unutma lütfen!


GEŞA DİLDA BOZKURT


Sanki içim sökülüyor gibi hissediyordum. Çiçeklerim kurumuş, toprağım bana küsmüş, aldığım nefes ciğerlerime batıyor gibi hissediyordum... Solmuş bir çiçeğe sonradan verilen bir suyun hiçbir faydası yoktu.  Şimdi bana sarılması hiçbir şey ifade etmiyordu.



"Özür dilerim! Özür dilemem yaşadıklarını geçirmeyecek. Biliyorum. Ama özür dilerim Geşa'm... Yemin ederim bilmiyordum. Ben bu denli olduğunu bilmiyordum. Ben... Biliyorum. Senin tertemiz bir kız olduğunu, ne denli temiz kalpli olduğunu biliyorum güzelim. Kalbinin güzelliği yüzüne yansımış. Ben sana inanıyorum. Kocanım ben senin. İnanıyorum. Benim inanmam yetmez mi canımın içi? Siktir et herkesi. Ben halledeceğim." Diyerek başımdaki yarayı öptü.

"Geçireceğim... Geçireceğiz bütün yaralarını, görünen veya görünmeyen bütün yaralarını iyileştireceğim canım. Sana söz veriyorum artık hiçbir şey olmayacak. Kimse tek bir söz bile edemeyecek. Her neyse. Bana her şeyi anlattığın için teşekkür ederim Geşa." Diyerek başımı tekrardan öptü.

Sakinleşmiştim. Bir şeyleri dışarı haykırmak çok güzel hissettirmişti. Rahatlamıştım. Bazı şeyleri konuşmak, içimi dökmek, birilerinin beni anlaması harika hissettirmişti. Kollarını bedenimden ayırdı ve yataktan çıktı.

"Ben gidip senin için yemek getireceğim. Sende uyurken ne giyiyorsan nasıl rahat ediyorsan üzerini giyin ve yatağa gir Geşa. Dediğim gibi; senden hiçbir beklentim yok güzelim. Asıl sana birçok borcum var. Nasıl rahat hissediyorsan öyle davran yanımda. Tesettürlü olduğunu biliyorum, eğer ki saçlarını açmak istemezsen, benim yanımda tesettürün ile dolaşmak istersen de anlayışla karşılarım. Kendini hiçbir şeye zorlama. Şimdi kalk elini yüzünü yıka hemen birazdan geliyorum." Dedi ve odadan çıktı.

Daha fazla oyalanmadan yataktan çıktığım gibi banyoya gittim. Elimi yüzümü yıkadım ve hızla giyinme odasına gittim. Aklımda garip düşünceler vardı. İkilemde kalmıştım.

Daha ilk günden saçlarımı açıp, tesettürümden ödün vermeli miydim?

Kocamdı. Helalimdi. Günah veya haram değildi. Bunda bir sakınca yoktu.

Peki saçlarımı açıp, gecelik giyip, ilk günden hem onun nefsine ve kendisine laf edip hemde bunları yapmam, kendimden emin olmadığıma ve kendimle çeliştiğimi göstererek hakkımda yanlış düşünmesine sebep olabilir miydi?

Daha fazla düşünme gereği duymadan üzerime alt üst takım olan uzun kollu dizlerime kadar gelen penye bir üst ve bol kesim pijama altını giydim. Siyah renginde olan gecelik takımı hem rahat hem boldu.  Kıvırcık ve kabarık saçlarımı hızla toparlayıp alttan bir topuz yaparak sımsıkı bağladım ve başıma bir yazma alarak boğazımın altından bağladım.

Hızlı adımlarla yatak odasına gittim ve yatağa girdim. Komodinin üzerindeki telefonum çalmaya başladı. Elime aldığım telefonun ekranında gördüğüm isim ise şaşırmama neden olmuştu.

YÜREK YANGINIM (TÖRE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin