8

61 11 5
                                    

Kapıyı orta boylu zayıf bir kadın açtı Taehyun'u görünce kenara geçip yol verecek gibi oldu ama son saniye göz göze geldik
Gerginlikle hafifçe eğilip gülümsedim

"Merhaba Bayan Kang"

Taehyun ayakkabısını çıkarıp içeri girdi

"Hoş geldin evladım geçin içeri"

Ben de Taehyun'u takiben eve girdim. İçerisi fiziken anne yemeği kokuyordu ama manevi olarak çok daha başka bir hissiyat sardı beni, huzur gibi bir hissiyattı bu.

Taehyun giymem için dolaptan terlik çıkardı, bu tarz işleri annesinden beklememesi gözüme çok tapılası geldi

"Anne Beomgyu hyungdan bahsetmiştim, hani fizik ödevime yardım eden sunbaem vardı ya "

Bayan Kang gözlerinin içi gülerek baktı bana, bilemiyorum neydi onu bu kadar sevindiren

"Ahh ne güzel böyle hyunglarını daha sık eve getir"

Bayan Kang beni içeri buyur ederken Taehyun bir şey mırıldandı ama geride kaldığından duyamadım.

Oturma odasına geçip geniş koltuklardan birine oturdum çok geçmeden Taehyun da geldi.

Evin içi dışarıya göre sıcak olduğundan birden gelen rahatlama hissi eve ilk adım attığımda dahi sarmıştı beni buna ek olarak bej renklerindeki mobilyalar da insanın içini ısıtıyordu.

Yaklaşık on dakika kadar Bayan Kang ile basit bir sohbete girdik kendisi son derece kibar ve güzel bir kadındı.

Taehyun'un her şeyini bildiği ve takip ettiği onunla ilgili en ufak konuda konuşurken bile belli oluyordu. İçten içe bunu da fazlasıyla şirin buldum ama Taehyun bunu utanç verici buluyor olacak ki alelacele kalkıp dikeldi başıma.

"Biz biraz odamda takılacağız anne. Yemek hazır olunca seslenirsin, hadi hyung"

Ben de Taehyun gibi kalkıp Bayan Kang'a hafifçe gülümsedim, tuhaf bir şekilde kendimi bunun için zorlamam gerekmedi.

Taehyun uzun bir koridorun sonundaki kapıyı açıp girmem için yol verdiğinde evine kadar girmişken odasını görememek beni nasıl da yıkardı düşünmekten birkaç saniye beklettim onu.

Sonunda odaya adımımı attığımda ilk dikkatimi çeken şey yatağın üstünde uyuklayan kedi oldu.

O an odanın dekoru da rengi de uçtu aklımdan yatakta uyuyan tekir kedi gözümde hepsinden büyüktü.

Taehyun istediğim yere oturmamı söyleyince sakince geçip masasının önündeki sandalyeyi çekip oturdum.

İlk defa odasına girdiğim birinin yatağına oturamazdım bu kişi özellikle Kang Taehyunsa buna ihtimal bile yoktu.

Taehyun da geçip yatağına oturdu

"Rahat hissetmezsen kıyafet verebilirim"

Hızlı hızlı iki yana salladım kafamı. Bilirsiniz deli gibi yapmak istediğiniz ama sonunda size iyi gelmeyeceğini bildiğiniz şeyler vardır.

Bunca zaman nasıl olduğunu kafamda kurup kurup durduğum kokusunu bir kere almam demek sonrasında aramam anlamına geliyordu. En iyisi hep hayalimde kalan bir taslak olarak durmasıydı.

"Kedinin adı ne?"

"Hobak"

Taehyun adını söyleyince hafiften kuyruğunu oynatan Hobak gözlerini araladı.

"Alerjin falan varsa çıkarıyım"

Kafamı iki yana salladım

"Yok"

Love is Untangible || taegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin