Peş peşe atıyorum bir önceki bölümü okuduğunuzdan emin olun.
.
.
.Soobin'in bulduğu film televizyonda oynarken alakasız bir şekilde Yeonjun ve Soobin'in arasında oturuyordum.
İzlediğimiz film sanırım bir çeşit ödül almıştı çünkü Soobin heyecanla film yorumlarını okurken yönetmenle ilgili bir sürü bilgi sıralamıştı ama şuan hiçbiri aklımda değildi.
Yeonjun'ların salonunda geniş ekrandan yansıyan ışıklar yüzümüze vuruyor ve arada bir filme yaptığımız yorumlar dışında pek bir aksiyon dönmüyorken birden kapı çalınca filmi sıkıcı bulduğunu fazlasıyla belli eden Yeonjun atılıp kapıyı açmaya gitti.
Yeonjun'un ailesi bu gece evde değildi ama yine de mevzu bahis Yeonjun olunca illa ki geleni gideni eksik olmuyordu.
"Bu kızın annesi nerde ya bunca zaman?"
Soobin ağzıma mısır tıkarken söylenip ekranda oynayan sahneyi gösterdi
"Kız ölünce mi gelecek ay sinir oldum"
"Komşulardan saklanıyor işte" ağzım doluyken konuşunca mısırlar etrafa saçıldı
"Mal abi o eforla yeni eve taşınsa ya"
Kızın annesinin evde bulunmayışına Soobin kadar takılmazken holden gelen seslere dikkat kesildim
"İyi de aslanım öncesinde haber etseydin keşke çocuklar burda"
Yeonjun kapıdaki her kimse evine postalamaya çabaladıysa da içeri doğru gelen adımlar bunda başarılı olamadığını gösteriyordu
"Bir şeycik olmaz hyung bir köşeye kıvrılır yatarım"
Bugün duymak istediğim son ses salonda yankılanırken Yeonjun bir iç çekerek Taehyun'un peşinden odaya girdi
"Tae'lerde tadilat varmış bizde kalacak"
Somurtmaya yakın bir yüz ifadesiyle konuşup bu defa Soobin'in diğer tarafına oturdu.
Planları suya düştüğünden mutsuzdu zira buraya gelirken on kez erkenden yatmam için söz verdirmişti maksat Soobin'le yalnız kalmaktı.
Nadir gerçekleşecek şekilde Yeonjun'la aynı şeyi istiyorduk.
Taehyun daha sabah onunla sevgilisini basmamışım gibi geniş bir sırıtmayla bize selam verip hiçbir çekince göstermeden koltuğa kurulmuştu.
Yeonjun'un kalktığı yere iyice yerleşip kolunu koltuğun sırt kısmına uzatınca kıpırdanıp Soobin'e doğru kaydım hafifçe.
"O çocuğu öpmeyecekti, bak işte aldı başına belayı"
Soobin odağını kaybetmeden yorum yapmaya devam edince Yeonjun ilk defa filmi izlediğini hissettirerek
"İyi de o zaman döveceklerdi çocuğu?" deyince ister istemez gerildim konu ne ara öpüşmeye gelmişti
" iyi de zaten bir araba dolusu dayak yedi çocuk kız öpmedi diye maksimum iki tane daha vururlardı "
"Mesela beni o kadar dövseler öpmezsen iki tane daha vururuz desler öpmeyeck misin yani?"
Yeonjun olayı çok başka bir boyuta taşırken soobin birkaç saniye durakladı
"İyi de kız çocuğu tanımı-"
"Şhh ama bak kızı takip ediyor kaçtı yarısı"
Biraz daha öpüşme muhabbeti dinlemememek adına ikisini bölünce sonunda filme dönebildiler.
Loş ortamda biraz huzur bulacağımu düşündüğüm an ensemde hissettiğim soğuk parmaklarla irkilerek Taehyun'a döndüm.
O bana dönmeden doğal bir hareketle parmaklarını ensemdeki saçlara doladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love is Untangible || taegyu
FanfictionTaehyun'u seviyordum ama bu onu hiç alakadar etmiyordu. Bu hikaye materyalist dünyada hiçbir karşılık beklemeden Taehyun'a kalbini veren Beomgyu'nun hikayesidir. . . . Tüm hakları yatağımın altındaki canavarda saklıdır.