"𝐽𝑢𝑠𝑡 𝑤𝑎𝑛𝑛𝑎 𝑏𝑒 𝑦𝑜𝑢𝑟𝑠 𝑓𝑜𝑟𝑒𝑣𝑒𝑟"
- 𝐻𝑎𝑛 𝑍𝑎𝑓𝑟𝑖𝑒𝑙 -"𝐼𝑓 𝑦𝑜𝑢'𝑟𝑒 𝑛𝑜𝑡 𝑓𝑖𝑟𝑠𝑡, 𝑦𝑜𝑢'𝑟𝑒 𝑙𝑎𝑠𝑡"
- 𝐸𝑟𝑖𝑛𝑒 𝑁𝑎𝑡𝑎𝑠𝑦𝑎 -╭──────♪୨୧♔⊹♡⊹♔୨୧♪──────╮
~𝑇𝑢𝑎𝑛 𝐵𝑢𝑎𝑦𝑎~
╰──────♪୨୧♔⊹♡⊹♔୨୧♪──────╯♤
♤
♤Zafriel menapakkan kakinya ke arah Natasya yang sedang mencuba untuk menaiki Kawasaki H2r miliknya.
Dia tersenyum disaat wanita itu agak sukar untuk duduk dengan sempurna di atas motor milik jejaka itu kerana ketinggiannya.
"Kau buat apa dear...? Nanti jatuh jangan salahkan aku." dia bersuara lalu mengkagetkan Natasya yang tidak sedar akan kehadirannya.
"Allah!"
"Ha! Aku dah cakap." cepat-cepat dia menahan Natasya supaya tidak terjatuh wanita itu.
Natasya tayang sengihan pada suaminya.
"Motor abang tinggi sangat." rengeknya. Saja mahu bermanja.
"Kau tengoklah tuan dia macam mana." sahutnya.
"Abang, kenapa H2r abang bukan seat single?"
"Sebab aku nak 'backpack' aku naik sekali."
Kemudian mereka mengambil tempat untuk duduk di atas buai yang ada di luar rumah itu.
"Abang, Sya nak tanya,"
"Hm, tanyalah." dia mempersilakan isterinya untuk bertanya. Tangan mereka saling menyatu.
"Abang dah tak ada misi?"
Zafriel yang tadinya memandang ke depan, menoleh ke sisi pada Natasya.
"Tak ada Insyaallah."
"Kalau macam tu, kita pergi Korea nak?" ajaknya dengan memaut lengan lelaki itu.
"Kau nak pergi sana? Jumpa mummy dan daddy?"
"Yup, Sya rindu diorang... Lagipun Sya nak jumpa anak buah Sya." dia mengoncang sedikit lengan lelaki itu tanda memujuk.
Dia mahu ke sana oleh kerana mahu melihat anak Safiqe yang berusia empat bulan. Cucu pertama SKY Kim generasi yang keempat.
"Okay, with my private jet?"
Natasya mengangguk.
"Jom, kemas barang." Zafriel bangkit dan menghulurkan tangannya pada Natasya.
"Hah? Sekarang?"
"Iya, sekarang. Kita pergi malam ni so esok pagi sudah sampai. And then, kau kena kenalkan aku dengan kampung kau."
"Deal!"
╭──────♪୨୧♔⊹♡⊹♔୨୧♪──────╮
~𝑇𝑢𝑎𝑛 𝐵𝑢𝑎𝑦𝑎~
╰──────♪୨୧♔⊹♡⊹♔୨୧♪──────╯Zafriel memandang Natasya yang sedang bersandar di bahunya. Pipi wanita itu dipegang oleh Zafriel.
Daripada flight sampailah ke dalam perjalanan ke rumah, memang tidur aje kerja Natasya.
"Dear, kita sampai." kejutnya sambil mengusap pipi wanita kesayangannya itu.
Natasya terbangun dan perkara pertama yang dia lihat adalah rumah agam milik keluarga Kim. Besar dan indah.
YOU ARE READING
[𝐒𝐔]-𝐒𝐔𝐀𝐌𝐈𝐊𝐔 𝐓𝐔𝐀𝐍 𝐁𝐔𝐀𝐘𝐀
De Todo"𝐻𝑖𝑠 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑑𝑒𝑒𝑝𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑎𝑛 𝐴𝑡𝑙𝑎𝑛𝑡𝑖𝑐" 𝐄𝐫𝐢𝐧𝐞 𝐍𝐚𝐭𝐚𝐬𝐲𝐚 𝐊𝐢𝐦 𝐁𝐢𝐧𝐭𝐢 𝐒𝐚𝐟𝐢𝐞 𝐍𝐚𝐳𝐳𝐮𝐚𝐧, gadis kacukan Korea Selatan yang sudah bosan dikawal oleh keluarganya juga ingin menjauhi diri daripada makcik-makcik yang...