"Makáme! Makáme!" Kričal Hopper už asi desať minút. Musela som uznať, že jeho hlasivky boli riadne vytrénované, pretože ja by som už narozdiel od neho mala zachrípnutý hlas.
Ranný tréning nám dával riadne zabrať. Teda aspoň mne. Po dlhšej pauze som si pomaly začala priznávať, že to nezvládam.
Celé moje telo bolo aj napriek tomu v lahodnej agónií, ktorá sa pomaly premieňala na svalovicu. Stehná aj ruky mi horeli, hlava mi išla prasknúť a pľúca už dávno podpísali výpoveď.
Ten chlap bol maniak."Chýba... mi.. Quinnová!" Vrčala zadychčane Martinezová popri drepoch. Slnko nám dnes prialo a poriadne nám pieklo na hlavy. A to bolo ešte len ráno.
"Minúta!" Skríkol Hopper a prezeral si popritom stopky.
"Keby môžem," sykla Prue a snažila sa popri cviku nabrať dych, "tak ho povesím za gule do prievanu."
Neubránila som sa krátkemu smiechu, ktorý zo mňa vyliezol pri tej predstave.
"Je tak o dve hlavy vyšší ako ty," hlesla som a snažila sa ignorovať palčivú bolesť v kolene.
"Rebrík," vzdychla Prue a v tom sa ozvala píšťalka. Všetky sme naraz prestali a niektoré baby sa zvalili na zem. Ja som si ruky podoprela o kolená a snažila sa popadnúť dych. Tričko som mala celé prepotené, z hlavy sa mi parilo, no po chvíli som nadobudla ten blažený pocit kľudu. Ten, ktorý som tak nutne potrebovala po včerajšku s Johnom."Stevensová!" Okríkol ma Hopper a ja som sa z posledných síl narovnala.
"Pane," odsekla som zadýchane.
"Koleno ako?"
"Snaží sa," odpovedala som jednoducho a on prikývol s jemným úškrnom. Keď sa Hooper priblížil ku mne a nahol sa, do nosa mi vrazila korenistá a štipľavá vôňa kolínskej.
"V mojom tíme nerobím rozdiely, Stevensová. Ale kriplov akceptovať nebudem."
Hopper sa chcel uistiť, že som to počula len ja. No márne. Prue sa celá zježila a vyrovnala sa, keď to začula. Videla som jej na tvári, ako bojuje sama so sebou. Najradšej by toho chlapa zabila.
"Rozumiem, pane!" Povedala som hlasnejšie a on prikývol.
"Dobre dámy! Ešte tri koliečka a potom raňajky! Makáme! Makáme!" Skríkol a fúkol do píšťalky. Presunuli sme sa pomalým behom k antuke a začali si robiť lenivé okruhy.
"Dobodám ho," zachrčala Crayová, ktorá sa ocitla vedľa nás. Prue len súhlasne niečo zahundrala a snažila sa sústrediť na svoje dýchanie. Robila som to isté. Nádych nosom, výdych ústami.
Bagandže sa mi zarývali do prašnej antuky, z ktorej sa aj sfarbili na oranžovo."Och sladký bože, aspoň nejaká odmena," hlesla Prue a ja som sa zadívala jej smerom. Prechádzali sme okolo dobrovoľníkov, ktorí mali okruhy dávno za sebou a boli zvalení na tráve. Bez tričiek. Doširoka sa na nás usmievali a niečo vykrikovali, ako keby nás chceli podporiť a vyhecovať.
"Bohovia," odsekla Crayová a ja som sa zaškerila.
"Utrite si sliny, lebo sa tu ešte zaborím do blata kvôli vám."
Keď sme si svojím tempom odbehli tri koliečka, unavene som dopadla na zem a zvalila sa do trávy. Ruky som si zaborila do mäkkých kúskov zelene, ktorá mi tak moc chýbala. Na niektorých častiach, kde bol chládok, sa na tráve ligotala rosa. Chladná zem mi lahodila na rozhorúčené telo.
Mokrú trávu som nasala do oblečenia a spokojne vydýchla. Inokedy by som nadávala, že budem celá premočená a špinavá, no teraz mi to bolo jedno. Bola som rada, že žijem a spokojná, že po týždni nič nerobenia som to zvládla. Aspoň v rámci možností.
Pošúchala som si bolavé koleno a obzerala sa okolo seba. Bolo nás viacej, ktorí si už odbehli svoje a snažili sa dať dokopy.
"Dnes vraj pôjdeme do plavárne," zamyslene povedala Prue a kúsky trávy si žmolila medzi prstami. "Zrekonštruovali starú plaváreň."
"Tu je bazén?" Doširoka som sa usmiala a ona prikývla. Milovala som vodu, bazény a šantenie sa vo vode. Škoda len, že počas toho najväčšieho tepla nebola takáto vymoženosť.
"Hej, to znamená, že naše tréningy už nebudú zahŕňať len svalovicu. Už sa budeme aj topiť."
"Ale nebudeme, nedramatizuj to. Voda je super," zaškerila som sa a opatrne sa posadila.
"Ak nás bude mať aj pri bázene na starosť Hopper, tak sa zabijem. Ten by bol schopný držať ti hlavu pod vodou. Niekedy si myslím, že on bol ten týpek na strednej, ktorý ťa šikanoval každú prestávku a topil ťa v záchodovej mise," povedala Prue otrávene a pohľadom niekoho prebodávala. Isteže. Hoppera. Stál na druhej strane dráhy a rozprával sa s Hunterom.
"Čo tu ešte robí? Predsa mala Rada odísť už včera večer," opýtala som sa Prue, pretože ona mala o všetkom väčší prehľad ako ja.
"Ostatní odišli skoro ráno. Hunter tu vraj ostane ešte pár dní, aby pomohol Quinnovej s nejakým projektom."
"Neprekvapuje ma, že to vieš," zasmiala som sa a Prue mykla ramenom.
"Je výhoda mať kamošov v kuchyni."
"Zacka?" Opýtala som sa a ona prikývla. "Ako sa má?"
"Dobre," prekvapene odpovedala a zamračila sa. "Prepáč, ja len.." nervózne sa zasmiala a pokrútila hlavou, keď videla moju reakciu. "Všetci sa ma naňho pýtajú rovnaké otázky, prečo je ticho, či má jazyk, alebo prečo je taký divný," začala Prue a ťažko si povzdychla. "Si jediná, ktorá sa opýtala, ako sa má. Preto ma to zaskočilo."
"Ou," prekvapene som povedala. "To je mi ľúto. Úprimne, zo začiatku ma trápili otázky rovnakého typu, no odstupom času si uvedomujem, že pýtať sa prečo je divný, ani nemusím. Stačí mi vedieť že sa baví s tebou a odpoveď je jasná."
"Hlupaňa," zasmiala sa Prue a jemne do mňa strčila. "Som rada že ťa tu mám. Bez teba som tu bola stratená."
"Ani mi nehovor. Skoro som zabudla, aký to je pocit mať celé telo v ohni."
"Och, tak dúfam že si nezabudla na ten pocit blaženosti, keď sa po takomto tréningu osprchuješ a poriadne naješ," zasmiala sa.
Prue mala pravdu.
Nebolo nad to, keď som zo seba zmyla hlinu a prach a poriadne sa potom najedla.
YOU ARE READING
Sexy Marine (Sk)
RomancePokračovanie príbehu "Sexy Nerd", kde sa Corry a John dostanú do Námornej Pechoty. Kvôli rozsudku poručíčky Quinnovej, musia opustiť domov a svojich blízkych na niekoľko rokov. °°°°°°°°° V príbehu sa môžu nachádzať vulgarizmy, erotické scény a autor...