•29•

199 9 0
                                    

Pocítila som dotyky na ramene. Prechádzali mi jemne od ruky smerom k tvári, ktorú krátko pohladili teplé prsty.
Unavene som pootvorila oči a uvidela Johna, ktorý sa zamyslene pozeral na moju tvár.
Trošku viac som si k sebe pritisla deku a zaryla hlavu do jeho náručia. Nechcem dnes vyliezť z postele. Chcem celý deň leňošiť a spať.
Keď sa mi do nosa dostala Johnova vôňa, zabolelo ma medzi nohami. Pri pomyslení na včerajšok sa mi do líc nahrnula červeň a na perách mi pohrával úsmev.
Ani si poriadne nepamätám, ako sme sa dostali včera do postele. Viem len, že sme ešte dlho ležali na gauči a rozprávali sa o všetkom možnom až do neskorej noci.

"Niekto by tu ešte spal," zamrmlal mi John do vlasov a vtisol mi jemný bozk na čelo.
"Hmm," zasmiala som sa potichu a jedným očkom sa pozrela naňho. "Prečo nespíš?"
"Zobudil ma Fox, keď rozprával zo sna," šepol a stisol pery.
"To ma mrzí," zamrmlala som a otočila sa mu chrbtom.  Chcela som ešte na desať minút zažmúriť oči.
John ma rukou objal okolo pása a pritiahol si ma bližšie k sebe.
"Takto by sa ti to možno tiež páčilo," šepol mi do ucha a rukou, ktorá pred tým bola na mojom boku, ma pohladil po zadku. "Ale to by si sa najprv musela naučiť byť ticho."
"Bude to chcieť.. ehm.. veľa tréningu," šepla som a zadkom sa obtrela oňho, pri čom som vedela, v akom je rozpoložení.
"Nedráždi ma a poď radšej do sprchy. Potrebujem sa schladiť," šepol a vtisol mi bozk na líce. Ospalo som prikývla a zo všetkých síl sa posadila na okraj postele. Poriadne som sa ponaťahovala a sledovala Johna, ktorý si zo skrinky vedľa mňa bral potrebné veci. Rukami som sa zaprela za seba a nedokázala sa naňho vynadívať.
John sa periférne na mňa pozrel a zaškeril sa.
"Ešte začni slintať a budem sa červenať," pokrútil hlavou a pomohol mi vstať z postele.
Po ceste do spŕch som si všimla hodiny na stene, ktoré ukazovali štyri hodiny ráno.
"Mohla som ešte hodinu spať," zamrnčala som a šúchala nohami po podlahe.
"No tak, poď," usmial sa John a potiahol ma za popruh.
Keď sme vošli do spŕch, John zatvoril za nami dvere a položil si veci na umývadlo.
Lenivo som sa začala vyzliekať a keď sme konečne prišli do kabínky, zaliala ma horúca voda. Slastne som vydýchla a užívala si každú jednu kvapku.
John sa rukami zaprel o kachličky pred ním a nechal horúcu vodu, aby mu uvolnila svaly na chrbte.
Nedokázala som odolať túžne dotknúť sa jeho mokrej pokožky. Bola taká jemná a teplá.
Končekmi prstov som prechádzala po lopatke a smerovala dole ku krížom. Potom som vystrela prsty a objala ho okolo pásu. Rukami som blúdila po jeho hrudi a užívala si tlkot jeho srdca.
"Toto.. sa mi začína celkom páčiť," zamrmlal a pomaly sa otočil ku mne. "Tvoje nenútené dotyky," šepol mi pri tvári a vzal si moju bradu medzi palec a ukazovák.
"Musela som zopár démonov zahnať do kúta," šepla som a postavila sa na špičky, aby som mu mohla vtisnúť jemný bozk. Neviem, čo mi to napadlo, no prišlo mi to prirodzené. Ako keby sme takto fungovali odjakživa.
John mi bozk opätoval a prehĺbil ho.
Pocítila som za sebou chladné kachličky, o ktoré ma  oprel a neprestával ma bozkávať. Boli to jemné bozky, nedrvil mi pery tak, ako včera večer.
"Budeš sa vedieť udržať?" Vydýchol mi do pier a ja som sa zamračila. Nechápala som, čo tým myslel, pokým ma nechytil za stehná a nezodvihol ma. Nohy sa mi automaticky obmotali okolo jeho pása a pevne si ho pritlačili k sebe.
"Budem sa snažiť," nervózne som prikývla, čo Johnovi vyčarovalo úškrn na tvári.
Keď som pocítila známy tlak medzi nohami, zaťala som zuby a zaklonila hlavu.
Opäť som ho v sebe cítila celého.
Slastne som vydýchla a pozrela sa na Johna, ktorému v očiach horeli plamene túžby. Jemne sa vo mne začal hýbať a bozkával ma na prsiach.
Bolo to intenzívnejšie ako pred tým. Táto poloha mi zaručila, že naozaj pohltím každý jeden centimeter, ktorý mi môže dať.
Ruky som si obmotala okolo jeho krku s viacej sa k nemu natisla, čím som spôsobila väčší tlak pre nás oboch. Johnovi z hrdla vyšiel trhaný vzdych, ktorý umlčal bozkom.
Jeho pohyby boli o niečo rýchlejšie, no neboli ani zďaleka drsné a bolestivé. Cítila som, ako sa mi do tela rozlieva rozkoš plná blížiaceho sa orgazmu.
Moje vzdychy som sa snažila umlčať v jeho perách, no márne. Bolo to až moc dobré na to, aby som sa pretvarovala. Užívala som si to. Chcela som si to užívať.
Každú jednu sekundu, ktorú som prežívala s ním.
John sa odtiahol, opatrne ma postavil na nohy a rukou mi zablúdil do vlasov. Vtisol mi drsný bozk, po ktorom ma zvrtol a tvrdo ma oprel tvárou k stene. Studene kachličky mi chladili prsia a hrudník, zatiaľ čo John mi rukou prechádzal po zadku a jemne ho hladkal.
"Prepáč," zamrmlal John a ja som pocítila štipľavú bolesť na pravej polke. Jemne som sykla a zhlboka sa nadýchla.
Nahol sa ku mne zozadu a zaboril si tvár do môjho krku. Jemne sa zahryzol a v tom do mňa natvrdo vnikol. Rukou mi chytil ústa a tým stlmil môj výkrik. Rukami som sa zapierala o stenu a snažila sa nestratiť vedomie. Z toho celého sa mi zakrútila hlava.
John sa začaly pomaly hýbať, čím spôsoboval dokonalú slasť v celom mojom tele.
Akonáhle výkrik utíchol, vystriedalo ho vzdychanie. Jeho ruka sa presunula z mojích úst na môj krk, na ktorom rozprestrel prsty a zaklonil mi hlavu dozadu.
"Snaž sa byť potichu," zavrčal mi do ucha a pomaly pridával na tempe. Plieskanie jeho mokrého tela o môj zadok vo mne vyvolávalo pocit adrenalínu, že by to mohol niekto počuť a našiel by nás v takejto.. polohe. 
Druhú ruku presunul na moje brucho, po ktorom jemne kĺzal až nižšie k slabine.
Keď som pocítila ako mi jemne začal masírovať bolavé miesto a popritom do mňa tvrdo vrážal, nedokázala som sa ovládať. Naše hlasné vzdychy sa niesli po celej miestnosti a odrážali sa od každej steny. Navzájom do seba narážali a bili sa.
"John," vzdychla som a chytila mu ruku, ktorou mi masíroval klitoris. "Nevydržím to už dlhšie."
"Ešte chvíľu, kvietok, prosím," vzdychol mi do ucha a pobozkal ma pod ním.
Jemné masírovanie sa stupňovalo a bolo o niečo rýchlejšie a tvrdšie. Johnova pýcha ma išla priam potrhať, no mne to nevadilo. Nevadil mi tvrdý sex, pretože som vedela, že John by prestal, ak by sa mi to nepáčilo.
Vedela som, že to tvrdé narážanie bude postupom času jemnejšie a nežnejšie, keď sa vybúri. Potrebuje zo seba dostať všetkú tú zlosť, ktorá ho trápila. A ja som mu bola ochotná v tom pomôcť. Moje telo, bolo ochotné.

Sexy Marine (Sk) Onde histórias criam vida. Descubra agora