"S dovolením! Toto je moje!" Zahlásila Prue a ukradla mi z tácky puding. Spokojne si ho otvorila a začala ho jesť.
"Hm?" Opýtal sa ma John zvedavo.
"Prehrala som v plávaní," zamrmlala som pobavene a John sa zasmial. Bez slova ku mne nahol kelímok s pudingom a ja som si vďačne nabrala menšiu lyžičku.
"Ďakujem."
"Kedykoľvek," pousmial sa a tiež si nabral.
"Neviem ako vy, ale ja už chcem byť slobodná," zamrnčala Natasha a pleskla si hlavu o stôl.
"Uvidíme, čo povie Hunter po večeri," povedala Crayová a trochu sa pomrvila. "Tiež mi to začína byť nepríjemné."
"Nepáči sa ti moja.. prítomnosť?" Opýtal sa jej Jenkins a ona prevrátila očami.
"Ty sa mi nepáčiš."
"Au?" Zasmial sa. Crayová sa zaškerila a ja som sa pozrela na Johna.
"Ty ma znášaš?" Opýtala som sa ho a on pokrútil hlavou.
"Už sa neviem dočkať, kedy ma Hunter odopne. Nemôžem ťa ani cítiť," zavrčal a ja som sa zasmiala.
"Fuj, klameš až sa ti z huby práši, ty hajzlík."
"Stevensová! Pozor na jazyk," niekto ma pokarhal. Kto iný, než Hunter.
"Pane," odkašlala som si a sklonila zrak. John schoval pobavenie v šálke, no len čiastočne.
"Vám to príde vtipné, Sanderson?"
"Nie, pane. Prepáčte," odkašlal si John a nahodil kamennú tvár.
"Plukovník?" Ohlásila sa Prue a postavila sa. "Môžem sa opýtať, dokedy budeme.. takto?"
Hunter si ju pozorne premeral a zamračil sa.
"Na hlavnej základni, bývajú kadeti k sebe pripútaní aj celé mesiace," povedal a potom si založil ruky za chrbát. "Dúfam, že táto odpoveď vám stačila."Prue ledva prikývla a posadila sa naspäť.
Hunter odišiel a pri stole zavládlo obrovské ticho. Nikto sa nedokázal donútiť prehovoriť. Všetci sme na seba pozerali a premýšľali, ako s tým vybabreme. Teda ja som nad tým premýšľala určite. Nedokázala som si predstaviť, že budem k Johnovi pripútaná celé mesiace.
Pod stolom som na stehne pocítila dotyk. John ma jemne stisol a ja som sa zhlboka nadýchla.
"Na niečo prídeme, spoločne," pousmial sa a ja som prikývla. Verila som mu.
"Celé mesiace," hlesla Natasha a opäť si buchla hlavu o stôl. Jedným očkom som sa pozrela na ostatných pri druhých stoloch, ktorí boli tiež k sebe pripútaní.
"Myslíte, že to vezmú v pohode?" Opýtala som sa a Prue za z chuti zasmiala.
"Predstavte si Wongovú, keď pôjde spať," dostala zo seba a chytila sa za brucho. Keď som si predstavila Wongovej rituál, ktorý robila každý večer, vybuchla som do smiechu aj ja. John sa na mňa prižmúrene zadíval a ja som sa nedokázala prestať smiať. Natasha si chytila ústa a potichu sa natriasala.
"Aj my chceme vedieť," frustrovane povedal Fox.
"Ak budeš poslúchať, uvidíš," povedala mu Prue a dostala zo seba posledný kus smiechu. Potom sa zhlboka nadýchla a utrela si slzy, ktoré mala na krajíčku.
"Mal by som to vidieť?" Opýtal sa ma John a ja som okamžite súhlasne prikývla.
"Toto nevidíš každý deň," povedala som mu a on sa zaškeril.
"Okej, spíme tam, kde bude spať Wongová s Donovanom," povedal rázne John a všetci sme súhlasne prikývli.Keď sme sa začali rozprávať o našej situácií viacej, zistili sme jednu vec, vďaka ktorej by to mohlo byť o niečo ľahšie.
Museli sme sa proste k sebe správať ako starí manželia. Isteže do určitej miery. Nemalo význam klamať si, keď by sme sa aj tak časom dozvedeli pravdu.
Natasha s tým bola úplne v poriadku. Nevadilo jej nič. Nehanbila sa. Dokázala všetko hodiť za hlavu a ísť s prúdom.
Isteže sme museli doriešiť aj spanie. Tlačiť sa na malej posteli by nikto nevydržal tak dlho.
"Matrace sa hodia na zem a postele sa posunú k stene," navrhol Fox a Prue to zamietla.
"Čo keby sa pospájali postele?" Navrhla a ja som sa zamyslela.
"Nebude to nebezpečné pre tých, ktorí budú spať hore?" Opýtala som sa.
"Spojíme ich opaskom, aby sa nerozchádzali," navrhol Ross a všetci sme súhlasne prikývli.
"Čo sprchy?" Opýtala sa Natasha a k tejto téme som sa radšej nevyjadrovala.
"Klasika.. dvaja ľudia. Ako doteraz," povedala Crayová a s tým taktiež všetci súhlasili.
"Čo ale tréningy?" Opýtala som sa a pozrela na Johna.
"To nám určite nejako upravia, keďže sme teraz.. takto," pobavene povedal a zodvihol kus lana, ktorý nás spájal.
"John má pravdu," povedala Prue a pozrela sa na Zacka. "Súhlasíš s tým všetkým?" Opýtala sa ho a on len jemne prikývol.
Fajn. Nejako to musíme vydržať a zvládnuť to. Nie sme socky.
ESTÁS LEYENDO
Sexy Marine (Sk)
RomancePokračovanie príbehu "Sexy Nerd", kde sa Corry a John dostanú do Námornej Pechoty. Kvôli rozsudku poručíčky Quinnovej, musia opustiť domov a svojich blízkych na niekoľko rokov. °°°°°°°°° V príbehu sa môžu nachádzať vulgarizmy, erotické scény a autor...