JOHN
Videl som, ako ju začalo triasť, keď kričala po Hopperovi. Naposledy, keď bola takáto nahnevaná, rozkopala mladého Hitchera v škole na zemi.
Bola to moja malá divoška, moja amazonka. Neskrotná vlčica, ktorá by kvôli blízkej osobe dokázala potrhať šlachy komukoľvek. Lenže to som jej nemohol dovoliť. Nemohol by som žiť potom s pocitom, že som mohol tomu zabrániť a nespravil som to. Mohli ju zatvoriť kvôli napadnutiu.Čo ma ale hnevalo ešte viac ako táto myšlienka, bol pohľad na Huntera, ako ju drží. Ako ju pevne zoviera v náručí a ona to prijíma. Ako sa jeho ruky dotýkaju odhalenej pokožky, ktorá patrila len mne.
Nemohol som sa na to pozerať. Nedokázal som prijať myšlienku, že by k nemu niečo mohla cítiť. Nedovolila takmer nikomu, aby sa jej dotýkal. Preto som nechápal tomu, čo sa dialo v tej miestnosti. Ako ju vedel skrotiť behom sekundy. Nikto nevedel skrotiť Corneliu Stevensovú tak, ako vtedy Hunter.
Bol ako skurvený zaklínač hadov.
Čo mi ale nejde do hlavy, je jej správanie voči mne. Dobre vie, čo k nej cítim a ja viem, čo cíti ku mne ona. Aj tak sa k sebe správame ako detiská, ktoré nevedia čo chcú. Predsa, keď sa rozprávala s Natashou, tak jej povedala že by sa nedokázala preniesť cez to, ak by som si ju nevybral. Mne povedala, že by dokázala kvôli mne aj zabíjať. Tak prečo ide sama proti sebe ?"Dnes si podozrivo ticho," povedal pobavene Fox a ja som len pokrútil hlavou. Nemal som náladu vysvetľovať, kam mi zablúdili myšlienky. Pretože nech som sa vybral akýmkoľvek smerom, vždy to skončilo pri Corry.
"Asi sa ešte nespamätal z toho útoku šelmy," zasmial sa Ross a ja som si znova prezrel svoje ruky. Všade som mal škrabance. Keď som sa snažil Corry udržať aby nešla rozkopať Hoppera, bránila sa doslova zubami nechtami. Ale mne to nevadilo. Nevadilo mi rany na rukách a na tele, dokonca ani na tvári, keď mi zaškrabla cez peru. Stálo to za to.
"Príde ti to vtipné?" Zamrmlal som a zabodol doňho pohľad. Ross stíchol a sklonil hlavu.
"Chcel len odľahčiť situáciu," povzbudivo povedala Natasha a odpila si z kávy. "Nedajú jej žiaden trest."
"Ako to môžeš vedieť? Hopper podal správu skôr, než sa stihla prezliecť," zavrčal som a zhlboka sa nadýchol."Ak ten hajzel podal námet, spravím mu zo života peklo, a nie len ja," povedal Fox a ja som súhlasne prikývol. Mal pravdu. Corry mala podporu od takmer všetkých, ktorí boli vtedy pri bazéne. Boli ochotní svedčiť v jej prospech, ak by prišlo k najhoršiemu.
Keď som začul ako polovica jedálne utíchla, pozrel som sa smerom ku vchodu a uvidel ju. Kráčala pomaly a snažila sa krotiť svoje dýchanie. Vyzerala dosť naštvane.
"Myslíte, že povie čo sa dialo u Quinnovej v kancelárií?" Zamyslene sa opýtal Jackson a Fox sa doširoka usmial.
"To hneď zistíme. Moja princezná mi povie všetko."Tvoja princezná?
Do líc sa mi nahrnula krv od nervov, ktoré som pocítil pri tom oslovení.
"Určite bude v pohode, dostane maximálne napomenutie," povzdychla si Natasha znudene a ja som sa zamračil. "Keď som zlomila nohu tomu kadeto-"
"Pre boha!" Zhrozil sa Fox, čím Natashu prerušil a buchol si hlavu o stôl. Potichu som sa zasmial a pozrel sa na ňu.
"Vieme, že si tam bola a zažila si to. Ale toto je niečo iné," povedal som a ona stíchla. Mykla ramenom a bez slova vstala a odišla. Fox sa víťazne usmial a ďalej sa venoval svojmu jedlu. Nehovorím, že nemám Natashu rád, no tie jej príbehy ma nútili v noci plakať od nervov do vankúša.
Boli otrepané a dookola ich opakovala ako pokazená platňa.
Corry sa posadila za stôl k jej klasickej partií. V poslednej dobe sa k nim dosť často priplazil aj Nolan, ktorý bol ako poslušný psík.
Jedným okom som sa pozrel na Prue, ktorá vyzerala omnoho lepšie. Na tvári sa jej zvlnil jemný úsmev, keď uvidela Corry. Silne ju objala a niečo jej šepkala do ucha.
Sledoval som, ako sa horlivo rozprávajú a rozhadzujú rukami. Hlavne Cornelia.
"Fúha, to muselo byť asi drsné, keď sa takto rozlietava," zasmial sa Fox a prisunul sa bližšie ku mne, aby ich lepšie videl. "Keby tak viem čítať z pier."
"Fu, to by bolo srandy," zasmial som sa a obaja sme sa pozerali na stôl pred nami, ako keby tam bolo zjavenie ježíša.
Zack sa zasmial na niečom, čo Corry povedala a potom jej niečo povedal a začal si ukazovať na ruky aj na tvár. Corry si vložila hlavu do dlaní a pokrútila ňou.
Prue sa k nej nahla a niečo jej povedala, čo ju zjavne natoľko zaujalo, že sa v momente vystrela a pohľad zakotvila na mne. Ihneď som sklonil hlavu a Fox sa vykrútil do opačnej strany ako keby tam ani nebol.
ESTÁS LEYENDO
Sexy Marine (Sk)
RomancePokračovanie príbehu "Sexy Nerd", kde sa Corry a John dostanú do Námornej Pechoty. Kvôli rozsudku poručíčky Quinnovej, musia opustiť domov a svojich blízkych na niekoľko rokov. °°°°°°°°° V príbehu sa môžu nachádzať vulgarizmy, erotické scény a autor...