Pobozkal ma? Dalo sa to považovať za bozk vôbec?
Teda.. cítila som jeho pery, no necítila som žiadne vibrácie. Možno za to mohol ten šok, ktorý mnou prešiel pri jeho dotyku.
Čo ma ale znepokojovalo viac, bolo pomyslenie, že som sa bozkávala s dvoma chlapmi v ten istý deň. A páčilo sa mi to.
Páčilo sa mi, ako sa ma obaja dotýkali.
Zachvátila ma panika, no snažila som sa ju potlačiť do kúta. Nemohla som myslieť na takéto veci, keď mi reálme dýcha na krk Natasha a Williams. Keby sa niekto dozvedel, že som sa bozkávala s Hunterom, mala by som prúser. Ale keby sa Hunter dozvedel, že som sa pobozkala s Johnom, bola by som namieste mŕtva. To by som už len mohla tipovať, či by ma prišla doraziť Natasha alebo Hunter."Prestaň," drgla do mňa Prue a ja som sa mykla. "Traseš tu s celým stolom."
"Prepáč," odkašlala som si a pošúchala si stehná. Nervozita sa mi rozprestrela v žalúdku a pretvorila sa na kŕče.
"Stalo sa niečo?" Opýtala sa potichšie a ja som len pokrútila hlavou.
"To nič, len rozmýšľam."
"Tak to nerob," pobavene povedala a ďalej sa venovala jedlu. Zatiaľ čo všetci pri stole mali večeru takmer zjedenú, ja som sa tej svojej takmer dotkla.
Musela som uznať, že to vyzeralo veľmi chutne a lákavo, ale ja som sa nedokázala prinútiť k tomu aby som to zjedla. Bála som sa, že by som to kvôli stúpajúcej nervozite neudržala v sebe moc dlho.
Zack dojedol ako prvý a odsunul od seba prázdnu tácku.
"Aj ste si už prezerali tú mapku od Huntera?" Opýtala sa Crayová a Bloomová do nej sotila.
"Nemáme sa o tom rozprávať pred nikým! Hluchá si bola?"
"Zack nič nepovie," mávla rukou pobavene. "Však?"
"Má pravdu, on bude mlčať ako hrob," pokojne povedala Prue.
"Neuveriteľné!" Povzdychla si Bloomová a pokrútila hlavou.
"Ešte som nemala na to čas, ale dnes sa skúsim do toho pozrieť," odpovedala som Crayovej a pred očami si predstavovala mapku, ktorú nám dal Hunter.
"Koho myslíte, že vyberie?" Opýtala sa Prue a ja som mykla ramenom.
"Podľa mňa budú chcieť byť originálny, čiže by mohli spraviť dve skupiny dobrovoľníkov a dve skupiny trestancov," povedala som a Zack prikývol.
"Alebo to pomiešať, aby sa navzájom pozabíjali," pobavene dodal a ja som sa zaškerila. Mal pravdu. To by bolo riadne divadlo.
•
Na ďaľšie ráno sme mali tréning o niečo menej bolestivejší. Hopper sa pravdepodobne dobre vyspal, pretože behom hodiny po nás neskríkol ani raz.
S Prue sme sa prechádzali po trati a sem tam pobehli, aby sme mali okruhy čo najrýchlejšie za sebou.
V noci som sa vôbec nevyspala, pretože niekto znovu chrápal. Neuveriteľne mi to pílilo uši a rezonovalo v hlave.
Energia sa mi pomaly ale isto vytrácala z tela a potrebovala som si na chvíľu sadnúť.
Ostával mi posledný okruh.
"Počuj," ohlásila som Prue, ktorá ihneď spozornela. "Nevieš kto tak hrozne chrápe z kukly?"
"Bože, ani mi nehovor. Minulú noc som nevedela oko zažmúriť," zamrnčala Martinezová a spolu sme pokračovali v behu.
"Keď zistím kto to je, zadusím ho vankúšom," zamrmlala som si popod nos a dobehla posledné metre.
S Prue sme sa zvalili do trávy a lahodne vydýchli.
"Dnes by sme sa mohli spoločne pozrieť na tú mapku, čo ty na to?" Opýtala sa ma a ja som súhlasne prikývla. Moc sa mi do toho nechcelo, no nemohla som prísť o možnosť zavolať svojmu otcovi k narodeninám. Spravila by som čokoľvek, aby som ho počula aspoň na malú chvíľu.Po rýchlej sprche sme sa presunuli na raňajky, ktoré sa skladali klasicky z miešaných vajíčok.
Na tácku som si položila väčšiu šálku kávy, o ktorej som dúfala že ma preberie aspoň na chvíľu.
Tentokrát som si do nej však nedala ani cukor, ani mlieko. Potrebovala som niečo silné.
S miernou svalovicou som sa posadila za stôl a spokojne vydýchla.
"Vyzeráš ako mátoha," pobavene povedala Crayová a odpila si z čaju. "Ťažká noc?"
"Máme na kukle chrápajúceho fantóma. Ani ja som sa nevyspala poriadne," povedala Prue a ja som sa na ňu vďačne pozrela, pretože sa mi nechcelo rozprávať. Asi tak nejak sa cítil aj Zack? Nechcelo sa mu, tak to zaňho prevzala Martinezová a urobila mu tým láskavosť?
YOU ARE READING
Sexy Marine (Sk)
RomancePokračovanie príbehu "Sexy Nerd", kde sa Corry a John dostanú do Námornej Pechoty. Kvôli rozsudku poručíčky Quinnovej, musia opustiť domov a svojich blízkych na niekoľko rokov. °°°°°°°°° V príbehu sa môžu nachádzať vulgarizmy, erotické scény a autor...