•31•

268 14 0
                                    

Plán bol jasný.
Museli sme Olivera vyštvať z nášho tábora. Netušila som, ako to chcú spraviť ostatní, dokonca som netušila, ako to chcem spraviť ja sama. Ako ho mám donútiť, aby si začal prvý.
V provokovaní tohto typu som nebola moc dobrá. Isteže, na škole som provokovala Johna tým, že som sa zamerala na Tristana. Johna išlo potrhať od nervov keď videl, že som v blízkosti jeho brata.
No teraz to bolo iné. Išlo o Olivera, ktorý tu nemal žiadneho súrodenca, nemal tu žiadnu svoju spriaznenú dušu, na ktorú by mohol byť háklivý a ktorú by ochraňoval. Ani žiadnu rodinu. Proste nikoho. Bol tu len on sám.
Pevne som verila, že ak by si Oliver našiel niekoho, na kom by mu záležalo, bolo by to o niečo jednoduchšie, no takto nám moc na výber neostávalo.
Museli sme pracovať s tým, čo sme mali.

Dnes sme mali mať tréning v bazéne. Po dlhšej dobe sme sa s Natashou tešili, pretože sme sa mohli vyšantiť a trošku ovlažiť, no bol tu jeden háčik.
Boli sme pod Hopperovym dozorom.
Keďže včera sa mu páčilo, v akej zostave sme mu pomáhali, vyžiadal si nás aj dnes.
Hunter to najprv zatrhol, za čo som mu bola extrémne vďačná, no Hopper sa nedal odbiť a neustále za ním doliezal.
Jediná vec, ktorá ma upokojovala bola, že tam bol so mnou John a Prue.
Moc som sa netešila predstave, že Prue bude v bazéne keď je tam Hopper. Naposledy som mu skoro rozbila držku, pretože sa Prue kvôli nemu skoro utopila.
Pevne som teda dúfala v to, že dnes Hopper nebude vymýšľať kadejaké hry.
Nemala som ani moc náladu na nejaké extrémne pohyby, keďže popruh, ktorý som mala okolo brucha mi dral kožu už nejaký ten deň.
Začínalo sa to zapalovať a bolelo to čoraz viacej.
Keď sme sa s Johnom snažili trošku popruh uvoľniť, len sme to zhoršili a popruh sá o niečo viac utiahol. Bolo to na nevydržanie a ja som sa nevedela dočkať, kedy bude po súťaži.
Ešte niekoľko dní sme mali na to, aby sme sa hlavne my pripravili na súťaž a vyhrali ju. Museli sme.

Keď sme s ostatnými prišli k bazénu, zelenáči tam už boli a robili ako malé deti. Skákali, sácali sa a špliechali na seba vodu.
Nebrala som im to, my sme neboli o nič lepší, keď sme boli prvýkrát v bazéne. U nás to dopadlo dokonca ešte horšie, pretože my sme sa navzájom topili. Isteže v rámci srandy.
"Už som vravela, ako nenávidím tieto plavky?" Zavrčala Prue a snažila sa napraviť si ich tak, aby sa jej nezarezávali.
"Musíš to vydržať," povedala som jej a popravila si popruh na bruchu. John si založil ruky v bok a zamračene na mňa pozeral.
"Čo?" Nechápavo som nadvihla obočie a on stisol pery a trošku sa naklonil, aby sa pozrel na mňa.
"Máš peknú riť.. neviem či nebudem žiarliť, keď ju uvidí aj henten chudák."
"Buď pokojný," pousmiala som sa a otočila sa k nemu celým telom. Samozrejme že som to spravila naschvál, aby všetci v bazéne videli môj zadok.
John sa zaškeril a pokrútil hlavou.
"Provokuj ma ešte chvíľu a budeš neskôr pišťať," šepol mi tesne pri perách.
"Odchádzam," povzdychla si Natasha a potiahla Rossa za sebou.
"Doriešime to neskôr," žmurkla som na Johna a nasledovala Nat, ktorá kráčala smerom k rebríku.
Keď sme podišli k okraju, uvidela som Woodovú, ako sa natešene blíži k nám.
"Corry, ahoj," doširoka sa usmiala a ja som si čupla k nej.
"Boli ste už pred tým v bazéne?" Opýtala som sa jej a ona prikývla.
"Dvakrát, ak si dobre pamätám."
"A čo ste robili?"
"Len plávali. Základné veci. Nič extra," mykla plecom a pozrela sa na Johna. "Pekné tetovania."
"Oči sem," upozornila som ju a nadvihla obočie. "Jasné?"
"Prepáč," odkašlala si a ja som sa pozrela na Johna, ktorý sa snažil skryť pobavenie.
Neviem čo mu prišlo vtipné.
Ak on nemieni znášať, že mne sa všetci pozerajú na zadok, prečo by som mala ja znášať, keď sa jemu všetci pozerajú na odhalené telo?
Vystrela som sa na nohy a pozrela sa na Olivera, ktorý sedel na druhej strane bazéna a namáčal si len nohy. Rukami sa zapieral za sebou a sledoval nás.
"Tak ste prišli!" Zvolal nadšene Hopper a hodil Foxovi nejakú tašku. Zamračene som sa naňho pozrela a on na mňa zacmukal.
"Čo tá pretiahnutá tvár, Stevensová. Trošku života do toho umierania!" Zasmial sa a prstom mi pichol do boku, čo ma mierne zabolelo a ohlo ma do strany.
Hopper sa opäť zasmial a podišiel k okraju.
"Dobre zelenáči. Poďte sem!" Ohlásil ich a všetci sa postupne začali približovať k okraju. Oliver a ďalší dvaja si spravili koliečko okolo bazéna a pristúpili bližšie k nemu. Asi sa báli, že im odkusnem hlavu a jediné, čo ich mohlo ochrániť, bol poručík.

Sexy Marine (Sk) Où les histoires vivent. Découvrez maintenant