•22•

169 11 0
                                    

Spolu s Prue a ostatnými líškami sme sedeli u Huntera v kancelárií, prezerajúc si naše majstrovské dielo. Prue sa zamyslene dívala na mňa a čakala, pokým dokončím myšlienku.
Hunterovi a Williamsovi som vysvetlovala naše myšlienkové pochody, ktoré sme s dievčatami niekedy ani my samé nevedeli pochopiť.

"Tie stanoviská, ktoré boli na pôvodnej mapke, boli až moc ďaleko od seba. Lepšie by bolo, keby sa niektoré  nachádzali tesne pri sebe. Bude to vzrušujúce a možno aj trochu.. nebezpečnejšie, hej?" Nadšene som vysvetlovala a ukazovala prstom po mapke. "Len si to predstavte.. bežíte konečne k svojmu stanovisku, o ktorom viete že tam nájdete zbrane. Už ste skoro pri truhlici, keď po vás začne niekto strielať!"

"Kto skôr príde, ten skôr žerie," povedala Prue a ja som sa nad jej prirovnaním zasmiala.
"Presne! Ako povedala Prue, všetko bude záležať od šikovnosti. Samozrejme, v tej truhlici nemusí byť nič, preto by sa tam mohli dať nejaké odkazy, kde nájdu najbližšiu zbraň," povedala som a ukázala na menšie žlté spinky, ktoré boli pozapichované kade tade. "Prvá pomoc," vysvetlila som a Hunter sa zamyslene na to celé pozrel z vtáčej perspektívy. Krúžil okolo mapky a pozorne si prezeral každý jeden detail.
"To ste stihli vymyslieť za týždeň?" Opýtal sa prekvapene Williams a Prue prikývla.
"Tri dni," opravila ho Crayová a zaškerila sa. "Všetky sme sa do toho pustili a išlo to ako po masle."
"Je to.. dokonalé," zamrmlal Hunter a založil si ruky na prsiach. "Čo budú obsahovať balíky s prvou pomocou?"
"No," povzdychla som si a poškriabala sa po hlave. "Keďže sme nevedeli, čo je v aréne povolené, rozmýšľali sme nad niečim neutrálnym. Náhradné náboje, možno nejaké nápovedy, mapku. Hocičo, čo by im pomohlo."
"Sladkosti," povedala Prue a Hunter sa zasmial.
"To sa mi páči. Všetko sa mi páči!" Nadšene povedal a pozrel na Williamsa. "Poručík? Čo vy na to?"
Williams sa nadýchol a nechápavo pokrútil hlavou.
"Bolo by treba doladiť pasce, inak nemám čo vytknúť," povedal. "Na to, že nemáte s tým žiadne skúsenosti, ste odviedli super prácu."
"Ďakujeme, pane," povedala Bloomová a všetky sme súhlasne prikývli.
"Ak ma ospravedlníte, musím sa vrátiť do práce. Ďakujem," povedal Williams a opustil miestnosť.
"Zajtra to ešte doladíme," povedala som Hunterovi a dievčatá si otrávene vydýchli.
"To nebude nutné, vy moje líštičky šikovné. Odviedli ste kus dobrej roboty.. skvelej, roboty. Ďalej to už zvládneme," pousmial sa Hunter a nedokázal odtrhnúť oči od mapy.
"Takže máme hotovo?" Opýtala sa Prue. Určite sa jej uľavilo, keď jej Hunter na to prikývol. Nemusela sa ďalej starať o zoznam vecí, ktorých sa všetci boja.
Bez ďalších otázok sme sa pobrali na odchod a spokojne sa presunuli do plavárne, kde nás svojou prítomnosťou prekvapil Hopper.
Mal na sebe plavkové šortky a tesné tielko. Na krku sa mu húpala červená píšťalka, ktorú sme všetci moc dobre poznali. Nie raz sme uzatvorili stávku, kto mu ju strhne a napchá do krku ako prvý.

"Hviezdy dorazili!" Skríkol nadšene Hopper a podišiel k nám.
"Pane, boli sme u plukovníka Huntera," povedala Crayová a on prikývol. Vedel, o čom sa tam jednalo. Hunter nám sám povedal medzi rečou, že Hopper z toho vycúval.
"Fajn, hlavné je, že už ste tu. Prišli ste práve vhod," zaškeril sa a nakázal nám, aby sme ho následovali.

Keď sme podišli k mostíkom, pohľad sa mi zakotvil na Johnovi. Ubehli tri dni, odkedy sme sa rozprávali v bazéne. Odvtedy som sa mu úspešne vyhýbala a mienila som v tom pokračovať.
"Plukovník Hunter s vami minule možno hral nejaké hry, no ja vám ukážem, ako prežiť," povedal a ja som nadvihla obočie. Prekvapene som sa pozrela na Prue, ktorá stála vedľa mňa. Tvárila sa rovnako otrávene ako polovica prítomných.
"Bude to z časti tiež hra, ktorej zmysel pochopíte počas diania," dodal a ukázal smerom do bazéna. "Na dne sú porozkladané závažia, ku ktorým sa každý jeden z vás pripevní. Jednu nohu si uzamknete."
"Pane?" Nechápavo sa ohlásil Fox a vyrovnal sa. "Nie je to trochu nebezpečné? Nie všetci, čo sú tu, majú veľkú výdrž. Nezadržia dych na tak dlho."
"Nikomu sa nič nestane, nebojte sa," povedal Hopper a do ruky si vzal nejaký mešec. "Tu sa nachádza dvanásť kľúčikov. Dvanásť ľudí sa pripevní dole k závažiam. Rozhodím kľúčiky do vody tesne pri vás. Budete ich musieť nájsť a vyslobodiť sa."

Sexy Marine (Sk) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang