Bola nedeľa...Čas bol 10:00 spala si dlho až dovtedy dokedy si nepočula ako tvoja mama kričí aby si vstávala.Totiž dnes ste sa mali presťahovať do nového mesta kvôli otcovej práci.
Postavila si sa z postele,a išla si si dať rannú sprchu,bola si ešte stále unavená čiže si ešte tak napoly spala,po chvíli si vyšla zo sprchy a išla si si urobiť skincare a umyť zuby.
Keď si to dokončila išla si sa obliecť do oblečenia ktoré si dáš na seba,vybrala si si celkom rýchlo.
Keď si sa obliekla išla si dole tam bol tvoj otec a tvoja mama pri kuchynskom stole jedli raňajky,ty si si nabrala do taniera raňajky a sadla si si tiež za kuchynský stôl a začala si jesť svoje raňajky,no prerušila ťa mama.
Mama:"Máš pobalené všetky veci?"
Ty:"Hej mám"
Mama:"Som rada,inak by sme na teba nečakali"
Ty:"Super?"Tvojmu otcovi zazvonil mobil,keď videl kto mu volá tak sa mu rožšírili oči,nechápala si kto mu volá a že ho to pravdepodobne vystrašilo,tvoj otec sa postavil a odišiel niekde kde bol sám,ty si sa pozrela na mamu.
Ty:"Prečo sa mi zdal byť taký vystrašený?"
Mama:"Nestaraj sa do takýchto veci,je to jeho osobná vec"Po chvíli sa vrátil otec,bol trochu bledý
Otec:"Ideme hneď teraz"
Mama:"Dobre,tak Kristína,zober si všetky veci a daj si ich do kufra auta."Ty si prikývla a odišla si do svojej izby,tam si mala všetku svoju batožinu,tak si si ju zobrala a znovu si zišla dole a potom si prišla k autu,otvorila si si kufor od auta a tam si si dala všetku svoju batožinu,hneď potom si išla do auta,pripútala si sa a čakala si na tvojho otca,kedy príde do auta a naštartuje auto.
YOU ARE READING
Celý život v mafii...(V Procese...)
RomanceTvoje meno je Kristína...si dcéra mafiána ktorý ťa nemá rád...mala si ťažký život keďže si nikdy nezažila lásku ale iba krik od otca aká si zbytočná.(Ďalej v príbehu)