Bola to miestnosť kde bolo veľa ľudí ale koho si si hneď všimla bola Sofia.
Takáto miestnosť tam bola:
Všetci ti začali spievať "Veľa šťastia zdravia...atď..."
Keď to dokončili tak ti začali blahoželáť a dávať ti darčeky...(Napríklad nejaké náramky alebo dezerty,alkohol,nejaké výrobky.)
Potom na rad prišiel Jakub....
Jakub:"Tak ja mám niečo väčšie keďže si moja budúca manželka a máš 18 rokov,treba to poriadne osláviť a dostať tie najkrajšie darčeky,tak ja ti prajem veľa šťastia,a ďakujem že si ma hneď nezbila keď si zistila že budem tvoj manžel..."
Potom niekde odišiel a vrátil sa s týmto:
Jakub:"Takže nech sa páči, princezná."
Ty:"Robíš si srandu ?!"
Jakub:"Nie...a ešte mám dve veci...počkaj."Toto vybral:
A ešte toto:
Ty:"Preboha,ďakujemmmm!!! Ale ten parfum má byť urážka že smrdím ?"Zasmial sa.
Jakub:"Samozrejme že nie, voniaš vynikajúco."
Ty:"Ďakujem."Objala si ho,potom si si odložila všetky darčeky a potom tam niekto pustil pesničky tak ste začali tancovať,potom k tebe prišiel Jakub.
Jakub:"Môžem prosiť,prinzezná?"
Ty:"Samozrejme,princ"Dala si mu svoju ruku do jeho ruky a on ti ju jemne pobozkal a potom ťa odprevadil na tanečný parket a tam ste začali tancovať,zapozerali ste sa do očí.
Jakub:"Si veľmi pekná."
Ty:"Ty si si niečo zobral,nejaké drogy ? Alebo čo ?"Zasmiala si sa a on tiež.
Jakub:"Nie,prečo?"
Ty:"Toto si nikdy nepovedal."
Jakub:"Ouuuu! To tak bolo myslené."Zasmiali ste sa a pokračovali ste v tanci,pršiel čas 23:55.
Jakub:"Chcem ti niečo ukázať."
Ty:"Dobre"Odviezol ťa niekde na strechu kde tam bol gauč a nejaké občerstvenie a víno.
Prišiel čas 23:59 a on sa na teba pozrel a potom sa postavil,nastavil svoju ruku k tebe.
Jakub:"Môžem znova prosiť,princezná?"
Ty:"Áno,môžeš,princ."Dala si mu znova svoju ruku do jeho a ty si sa postavila, potom si ťa pritiahol bližšie k sebe.
Prišiel čas 00:00
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Celý život v mafii...(V Procese...)
RomantizmTvoje meno je Kristína...si dcéra mafiána ktorý ťa nemá rád...mala si ťažký život keďže si nikdy nezažila lásku ale iba krik od otca aká si zbytočná.(Ďalej v príbehu)