Potom k nemu prišiel jeden z jeho mužov (Adam).
Adam:"Šéfe,máme problém!"
Jakub:"Aký ?"
Adam:"Jeden z našich mužov,je podvodník a dáva vedieť informácie mafii v Taliansku ale nestihol to lebo sme ho zastavili,chcete sa s ním porozprávať alebo ho máme zabiť ?"
Jakub:"Ja sa s ním porozprávam,veľmi rád."
Adam:"Ok"Jakub prišiel k tomu mužovi.Zasmial sa.
Jakub:"Vážne,Matej?"
Matej:"Ja to vysvetlím."Jakub mu dal plnou silou päsťou do hlavy a potom ho kopl a buchol ho do brucha,potom ho plnou silou hodil o stenu.
Jakub:"U mňa si skončil,Matej."
Jakub ho tam ešte plnou silou kopal a buchla do hlavy,brucha atď....až prestal.
Jakub:"Zabi ho,Adam."
Adam:"Jasné šéfe"Adam vybral zbraň a zastrelil ho.
(Koniec Jakubového pohľadu)
Ty si bola v bazéne so Sofiou no zrazu ste počuli 4-krat ako niekto strelil zo zbrane,hneď ste odišli a išli ste do Jakubovej kancelárie,obidve ste boli v plavkách,bez klopania si tam vošla,no potom si tam videla streleného muža.
Ty:"Čo to má kurva byť ?!"
Jakub:"Upokoj sa,zaslúžil si to,prepáč keď som ťa vystrašil."Pršiel k tebe a objal ťa.
Ty:"Vystrašil,čo ten muž urobil?"
Jakub:"Chcel dať vedieť informácie Talianskej mafii že čo plánujeme a tak,chápeš ?"
Ty:"Hej"Bola si celá mokra,od vody,Jakub sa pozrel na tvoje telo v plavkách a potom sa pozrel na zastreleného muža.
Jakub:"Chris,choď po uteráky pre Kiku a Sofiu,prosím Sofiu poutieraj."
Chris prykivne a odíde po uteráky.
Ty:"To si urobil naschvál aby poutieral Sofiu."
Jakub:"Áno"Dal ti jemnú pusu na pery.
Ty:"Hm..."
Jakub sa zasmial.
Jakub:"Jak bolo v bazéne ?"
Ty:"Dobre,a ako bolo v posilňovni?"
Jakub:"Bol som tam iba na 2 minúty,lebo potom za mnou prišiel Adam,no a potom vieš musel som si vybaviť nejaké veci s tým kokotom."
Ty:"Aha, samozrejme."Potom prišiel Chris s dvoma uterákami,Chris prišiel k Jakubovi.
Chris:"Nech sa páči,šéfe."
Jakub:"Ďakujem,Chris."Chris potom prišiel k Sofii a začal jej utierať vlasy,Jakub urobil to isté tebe.
Ty:"Vieš že si to viem urobiť sama?"
Jakub:"Áno,si múdra,čiže áno,ale chcem ti pomôcť."Ty si sa zasmiala,Chris a Sofia sa tam rozprávali a smiali,usmiala si sa a potom si sa znova pozrela na Jakuba.
Jakub sa usmial a pohladil ťa po vlasov.Jakub:"Máš to hotové, princezná."
Ty:"Ďakujem."
Jakub:"Nemáš začo,inak idete do toho lesa ?"
Ty:"Áno'
Jakub:"No vlastne vieš myslel som si že budem v tom čase mať poradu,ale už som ju mal tak či by som mohol ísť s vami."
Ty:"Áno samozrejme môžeš."
Jakub:"Chris,chceš ísť s nami?"
Chris:"Hej,rád pôjdem."
Jakub:"Okay brácho."
Ty:"Vy ste bratia?"
Jakub:"Áno"
Ty:"Ty si Owenn?"
Jakub:"Áno"
Ty:"Až teraz si uvedomujem že som nevedela tvoje priezvisko a ja sa idem za teba vydávať,a vôbec som nevedela že máš brata."Jakub sa zasmial.
Jakub:"No vidíš,toľko si o mne nevedela,choď sa pripraviť, zachvíľu ideme,a aj ty Sofia."
Sofia+Ty:"Oki"
YOU ARE READING
Celý život v mafii...(V Procese...)
RomanceTvoje meno je Kristína...si dcéra mafiána ktorý ťa nemá rád...mala si ťažký život keďže si nikdy nezažila lásku ale iba krik od otca aká si zbytočná.(Ďalej v príbehu)