5.

138 4 0
                                    

Sadla si si na miesto do zadu a po nejakej chvíli sa autobus naštartoval a potom išiel smerom ku škole.

Po 15.min. autobus zastavil pri tvojej novej škole,vystúpila si a obzrela si sa okolo seba a potom si videla Sofiu.

Ty:"Sofia?"

Sofia sa na teba pozrela a prišla k tebe.

Sofia:"Ahoj Kika"
Ty:"Ahoj,v akej si triede?"
Sofia:"V druhej triede som vlastne 2.A"
Ty:"Ja vôbec neviem kde som ale pravdepodobne...v tej istej triede ale musím sa ísť ešte spýtať k riaditeľke."
Sofia:"Mám ísť s tebou a aj ti pomôcť nájsť kde má riaditeľka kanceláriu?"
Ty:"Prosím,áno."
Sofia:"Dobre,tak poďme."

Ty a Sofia ste začali chodiť a prišli ste do školy keď si išla po chodbe všteci sa na teba pozerali,po chvíli ste došli pred dvere s nápisom "Riaditeľňa".

Sofia:"No tak už sme tu,počkám ťa tu."
Ty:"Oki"

Zaklopala si na dvere a čakala si že ti riaditeľka povolí ísť dnu.

Riaditeľka:"Vstúpte"

Ty si otvorila dvere a sadla si si na stoličku oproti riaditeľke.Riaditeľka sa na teba pozrela a usmiala sa.

Riaditeľka:"Takže Kristína,vítam ťa v našej škole a dúfam,že si nájdeš nové a dobre kamarátky a dúfam že sa ti tu aj bude páčiť,takže ak by som sa mohla spýtať robíš nejaké športy,tá otázka je preto lebo ak si mala nejaké úspechy v nejakom športe tak aby si v tom pokračovala."
Ty:"Na minulej škole som hrala futbal a robila atletiku, veľakrát sme vyhrali ,čiže mala som tam úspechy, čiže futbal a atletika."
Riaditeľka:"Dobre,tak ťa hneď idem zapísať na krúžky atletiky a futbalu."
Ty:"Dobre,ďakujem a ešte jedna otázka akú mám triedu?"
Riaditeľka:"Triedu máš 2.A."
Ty:"Dobre, ďakujem,a už aj pôjdem."
Riaditeľka:"Dobre,ahoj."
Ty:"Dovidenia"

Vyšla si vonku a tam bola Sofia.

Sofia:"No čo akú máš triedu?"
Ty:"2.A čož znamená že s tebou."
Sofia:"Super,budeme sedieť spolu."
Ty:"Áno, samozrejme."

Celý deň sa nič nedialo iba ste prišli do triedy a tam si sa so všetkými zoznámila atď...potom si znova išla domov....ale sama.
Keď si išla domov,cítila si akoby ťa niekto sledoval,obzerala si sa okolo seba ale nikto tam nebol,tak si sa to snažila ignorovať,no potom si počula ako sa začalo blízko teba strieľať.

Celý život v mafii...(V Procese...)Where stories live. Discover now