Ráno:
Keď si sa zobudila,išla si si urobiť skincare a išla si ešte do sprchy,keď si to všetko urobila išla si sa obliecť.Tvoj outfit:
Keď si sa obliekla urobila si si ešte ľahký make-up.
Keď si všetko urobila zobrala si si svoj kufor a išla si za Jakubom,ten už stál pri svojom aute pred sídlom.
Ty:"Dobre ránko"
Jakub:"Dobre ráno princezná,ako si sa vyspala."
Ty:"Celkom v pohode."
Jakub:"To som rád"Jakub k tebe prišiel a zobral ti tvoju batožinu a dal ju do kufra,keď to urobil otvoril pre teba dvere,keď si nastúpila,zavrel dvere a išiel na stranu vodiča,keď nastúpil a pripútal sa tak naštartoval auto, počas cesty sa nič nedialo iba ste sa rozprávali atď...Jakub došiel k súkromnému lietadlu,vystúpili ste z auta zobrali batožinu a nasadli do lietadla tam ste si odložili batožinu a pohodlné ste sa usadili.
Prišla k vám čašníčka.
Čašníčka:"Vítam vás na lete do Fínska,prajete si niečo alebo vám niečo môžem ponúknuť?"
Ty:"Ja si dám víno,ďakujem."
Jakub:"Ja tiež"
Čašníčka:"Okay...červené alebo biele?"
Ty:"Červené"
Jakub:"Červené"
Čašníčka:"Dobre hneď to bude."Čašníčka sa po asi minute vrátila s dvoma pohármi vína v ruke.
Čašníčka:"Nech sa páči."
Ty:"Ďakujem"Čašníčka potom odišla,ty a Jakub ste sa rozprávali a pili víno nič zaujímavé sa nedialo.
Po pár hodinách ste pristáli,zobrali ste si batožinu a o chvíľu po vás prišlo auto ktoré vás odvezie na hotel,ty a Jakub ste nastúpili,po cca 10 minútach ste tam boli,prišli ste na recepciu povedali vám izbu,išli ste na tu izbu a bola krásna...
Posteľ:
Kúpeľňa:
Šatník:
Keď si sa všade po pozerala,tak si sa pozrela na Jakuba.
Ty:"Wow..."
Jakub sa iba usmial,ty sa sa tiež usmiala a potom si k nemu prišla a dala si mu pusu,Jakub ti pusu opätoval,keď ste sa odtiahli ty sa sa mu pozrela do očí.
Ty:"Milujem ťa."
Jakub:"Aj ja teba princezná."Ty si sa usmiala a on tiež.
Ty:"No dobre musím si ešte vybrať veci z kufra."
Jakub:"Ja tiež"Ďakujem za prečítanie a ospravedlňujem sa ak sú tu nejaké gramatické chyby.
😻💋
YOU ARE READING
Celý život v mafii...(V Procese...)
RomanceTvoje meno je Kristína...si dcéra mafiána ktorý ťa nemá rád...mala si ťažký život keďže si nikdy nezažila lásku ale iba krik od otca aká si zbytočná.(Ďalej v príbehu)