Po chvíli ste tam prišli,bol tam pekný vodopád a pri ňom voda (neviem ako vysvetliť).
Takéto niečo:
Ty:"Wow to tu je pekne."
Jakub:"Vedel som že sa ti to tu bude páčiť."Po chvíli prišli aj Chris so Sofiou.
Sofia:"Wau,je to tu pekne."
Sofia a Chris sa držali spolu za ruky,ty si sa pozrela na Jakuba a ten na teba tiež s pohľadom "Um...to sa kedy stihlo stať?"
Ty:"Vy ste spolu?"
Sofia:"No áno,vieš rozprávali sme sa a tak a povedali sme si žeby sme to mali spolu skúsiť..."
Ty:"Aha,jasné,prajem."
Chris:"Ďakujeme."Ty si si dala dole oblečenie a bola si v plavkách.
Tvoje plavky:
Plavky Sofii:(Aj ona si dala dole oblečenie a dala si plavky)
Jakub mal čierne plavky,a Chris mal biele.
Ty:"Jakubko,ideme si dať nejaké fotky ?"
Jakub:"Môžeme,Chris odfotíš nás?"
Chris:"Hej"Chris si vybral mobil,vy ste medzitým prišli do tej vody,bola zimná.
Ty:"Sakra,je zimná."
Jakub:"Mne to nevadí."
Ty:"Achhh"Jakub ťa objal.
Jakub:"Skús sa ponoriť,potom ti zima nebude,poď pôjdeme spolu."
Ty:"Okay"Ponorili ste sa spolu pod vodu a potom ste sa vynorili.
Jakub:"Lepšie ?"
Ty:"Áno"
Jakub:"Dobre,poď teraz si ideme urobiť nejaké fotky."Začali ste tam robiť nejaké pózy a Chris vás fotil.Jakub ti dal pusu.
Fotka (č.1):
Fotka (č.2):
Fotka (č.3):
Sofia:"Môžem sa aj ja odfotiť s Kikou?"
Ty:"Hej poď."Fotka (iba jedna):
Boli ste tam asi 3 hodiny,rozprávali ste sa a tak.
Jakub:"Kika,môžem ťa nachvíľu zobrať preč,do súkromia?"
Ty:"Samozrejme"
Jakub:"Ospravedlňujeme sa za chvíľu sme späť."Sofia a Chris prykívli a začali sa spolu rozprávať,ty si si išla s ním sa niekde poprechádzať celkom blízko tam kde ste boli.
Ty:"Čo si mi chcel povedať ?"
Jakub sa na teba pozrel.
Ďakujem za prečítanie...dnes možno ešte jeden,dúfam že sa páči a znova sa ospravedlňujem za gramatické chyby.
💋❤️😻
YOU ARE READING
Celý život v mafii...(V Procese...)
RomanceTvoje meno je Kristína...si dcéra mafiána ktorý ťa nemá rád...mala si ťažký život keďže si nikdy nezažila lásku ale iba krik od otca aká si zbytočná.(Ďalej v príbehu)