Jakub:"No tak,o dva týždne pôjdeme do Paríža."
Ty:"Máš tam nejaký konflikt?"
Jakub:"Nie,hovorím že my dvaja pôjdeme do Paríža..."
Ty:"Aha...mhm....a prečo ?"
Jakub:"Chcem ísť s tebou na dovolenku,no a ešte vlastne kvôli tomu lebo musím tam niečo kúpiť,chápeš zbrane a tak ako to sa dá kúpiť aj tu ale....lepšie sú tam."
Ty:"To vážne ideš so mnou Do Paríža iba preto lebo potrebuješ zbrane ?"
Jakub:"Nieeee,chcem ísť aj s tebou na dovolenku a aj kúpiť tie zbrane,rozumieš ?"
Ty:"Hej..."
Jakub:"Si nahnevaná alebo čo?"
Ty:"Nie"
Jakub:"Dobre...inak zajtra ideme na stretnutie s mojimi kamarátmi čiže tak hej ideme na nejakú párty,ideš so mnou."
Ty:"Ok"
Jakub:"Dobre,poďme naspäť k nim."Vrátili ste sa k Sofii a Chrisovi no prišli ste v trochu nevhodnú chvíľu,bozkávali sa.
Ty si sa pozrela na Jakuba ktorý sa len usmial,potom sa prestali bozkávať.Chris:"Čo tak pozeráte,nieje tu kino."
Jakub:"Áno, samozrejme,vy tu ešte chcete ostať?"
Chris:"Hej,chvíľu hej."
Jakub:"Dobre tak ja a Kika už ideme domov."
Chris:"Dobre čaute."
Jakub:Čaute"
Sofia:Čauko"
Ty:"Čaute"Potom si ty a Jakub odišli,keď ste prišli do domu naspäť,ty si išla do spálne a do svojho šatníka.Tam si sa poutierala od vody a išla si si niečo obliecť iné.
Tvoj outfit (išla si si vonku zahrať futbal):
Vyšla si vonku na ihrisko a začala si si kopať z loptou,do brány,behať,robiť nejaké cviky s loptou atď...bol už večer,po 1 hodine si prestala hrať a išla si znova dnu,keď si prišla dnu išla si do kúpeľne,tam si si dala sprchu,keď si sa osprchovala,umyla si si zuby a potom si zišla dole na večeru,bol tam už Chris a Sofia + nejaký muži z mafie + Jakub, slúžka prišla k tebe.
Slúžka:"Dobrý večer,madam,čo si dáte na večeru?"
Ty:"Nejaké cestoviny a k tomu prosím víno."
Slúžka:"Dobre madam,ešte niečo ?"
Ty:"Nie ďakujem"(Zabudla som ukázať tvoj outfit keď si vyšla zo sprchy)
Tvoj outfit:
Keď si čakala na jedlo,sadla si si pred televízor a pozrela si Outer Banks (tvoj obľúbený seriál).
Po chvíli ti slúžka priniesla jedlo a víno.
YOU ARE READING
Celý život v mafii...(V Procese...)
RomanceTvoje meno je Kristína...si dcéra mafiána ktorý ťa nemá rád...mala si ťažký život keďže si nikdy nezažila lásku ale iba krik od otca aká si zbytočná.(Ďalej v príbehu)