Ty si išla za služkami.
Ty:"Dobrý večer, môžem si poprosiť večeru?"
Slúžka:"Áno samozrejme"Ty si si sadla za jedálenský stôl a čakala si na večeru.Po chvíli prišla slúžka s jedlom,to jedlo vyzeralo veľmi dobre.
Jedlo:
Začala si jesť,keď si všetko zjedla napila si sa čistej vody a išla si do tvojej a Jakubovej izby,dnes si tam bola sama,išla si do svojho šatníka tam si sa obliekla do pyžama.
Tvoje pyžamo:
Keď si sa prezliekla tak si si urobila večernú skincare a išla si spať.
V noci ťa niečo zobudilo akokeby niekto otváral dvere do tej izby kde si spala,ty si sa pozrela na dvere ale nevidela si kto tam je lebo bola tma.Ty:"Kto tam je ?"
Ten človek ktorý tam bol prišiel bližšie a až potom si uvidela že to je Sofia.
Ty:"Sofia? Čo chceš?"
Sofia:"Ahoj...ja iba že Chris nieje vo svojej izbe."
Ty:"Čo s tým ako ja mám robiť ?"
Sofia:"No on nieje v celom dome."
Ty:"A kde by bol?"
Sofia:"Neviem preto som prišla za tebou...a keď mu volám na mobil tak my to povie že má vypnutí mobil."Ty si sa postavila.
Ty:"Čo chceš robiť ?"
Sofia:"Ja neviem,poďme ho hľadať."
Ty:"Bože Sofia...teraz v noci keď nieje nič vidno...."
Sofia:"No a? Poďme ho hľadať."
Ty:"Dobre no ale prvé poďme za Jakubom či náhodou nebude vedieť kde je,predsa je to jeho brat."
Sofia:"Dobre poďme."Ty si sa postavila dala si si na seba iba mikinu a potom si odišla aj so Sofiou za Jakubom do nemocnice,keď si prišla na izbu Jakub tam tiež nebol.
Ty:"Kde je sakra."
Ty si išla hneď zavolať Jakubovi,ten to po pár zvoneniach zdvihol.
YOU ARE READING
Celý život v mafii...(V Procese...)
RomanceTvoje meno je Kristína...si dcéra mafiána ktorý ťa nemá rád...mala si ťažký život keďže si nikdy nezažila lásku ale iba krik od otca aká si zbytočná.(Ďalej v príbehu)