Jakub:"Mám otázku."
Ty:"Pýtaj sa."Jakub sa usmial a kľakol si na jedno koleno,vybral prsteň.
Jakub:"Vezmeš si ma?"
Ty si bola dosť šokovaná,ale neváhala si a povedela si...
Ty:"Áno, samozrejme áno."
Jakub ti dal prsteň na ruku a dal ti pusu, niektorý ľudia sa na vás pozerali a niektorý aj tlieskali,po chvíli ste sa odtiahli od bozku,ty si sa na neho pozrela.
Ty:"To som nečakala..."
Znova ste sa začali prechádzať po tom moste a držali ste sa za ruku.
Jakub:"Vieš...otec mi povedal že musím si nájsť frajerku len preto aby som bol najväčším mafiánom,a tvoj otec mi niečo dĺžil tak mi povedal že namiesto tých peňazí mi dá teba,aj keď mi to prvé prišlo divné že ak to je mafián tak predsa musí mať peniaze ale keď som si pozrel jeho účet atď...tak on míňal milióny peňazí za casino a tie hazardné hry-"
Jakub nestihol dopovedať.
Ty:"Môj otec ma už nezaujíma."
Jakub:"Okay,ale to najhlavnejšie čo som chcel povedať je že teraz čo som ťa požiadal o ruku nebolo kvôli tomu aby som sa stal najväčším mafiánom ale preto lebo ťa milujem."Ty si sa na neho pozrela a usmiala si sa.
Ty:"Aj ja ťa milujem."
Prsteň:
Keď ste sa ďalej rozprávali a prechádzali ste sa tak si znova mala pocit akoby vás niekto sledoval,pozrela si sa okolo seba ale znova si videla iba ľudí ktorí riešili svoje veci a vôbec sa nepozerali na vás,Jakub si to tentokrát nevšimol lebo volal s Chrisom.No ty si sa potom pozrela za seba a uvidela si muža ktorý teba a Jakuba fotí,no keď si všimol že sa na neho pozeráš skryl sa.
Jakub po chvíli ukončil hovor a pozrel sa na teba,ty si sa na neho pozrela.
Ty:"Môžeme ísť už domov,už mi je aj zima a aj má bolia nohy."
Jakub:"Okay,poďme,ale počkaj dam ti moju bundu."
Ty:"Nie,bude ti zima."
Jakub:"Neboj,ja budem v poho."Jakub si dal dole svoju bundu a dal ju na tvoje rámena.
Jakub:"A bolia ťa nohy,však?"
Ty:"No trochu ale to nevadí."
Jakub:"Si moja princezná."Jakub ťa zobral do svojho náručia ako nevestu,a začal kráčať smerom k vášmu hotelu.
Ty si mu nechcela povedať že si niekoho videla ako vás sleduje,lebo si nechcela pokaziť túto dovolenku.
Po chvíli ste došli do hotela.
YOU ARE READING
Celý život v mafii...(V Procese...)
RomanceTvoje meno je Kristína...si dcéra mafiána ktorý ťa nemá rád...mala si ťažký život keďže si nikdy nezažila lásku ale iba krik od otca aká si zbytočná.(Ďalej v príbehu)