18.

70 2 0
                                    

Jakub prechádzala pri dverách spálne a začal odpočúvať o čom ty a Sofia diskutujete.

Ty:"Celkom dobre,vieš som aj rada že niesom doma,lebo nemám rada svojho otca.
Sofia:"Fuuu....to chápem."
Ty:"On je strašné jebnutý,niekto mu volal,chápeš ráno...a mňa tak bolela hlava...a on tam kričal do mobilu a ja som už nemohla proste on je taký kokot,nechápem ako som sa mohla narodiť do takej jehnutej rodiny.

Sofia sa zasmiala.

Sofia:"Tak ako ja mám celkom v pohode rodinu aj všetko ale môj brat,ty kokos ten je iná liga jebnutý ale že strašne jebnutý.
Ty:"No tak ty to máš s bratom a ja s otcom,smola."
Sofia:"A páči sa ti Jakub?"
Ty:"Jakub?"
Sofia:"Hej,Jakub"
Ty:"Um....je pekný...a mega hot...a tá pusa on sa mega dobre bozkáva... proste to bola moja prvá pusa ale tá najlepšia,chápeš ? A či sa mi páči...asi hej páči."
Sofia:"Asi? To musíš vedieť "áno alebo nie"?"
Ty:"Hej páči sa mi."

Sofia sa usmiala a objala ťa.

Sofia:"Dúfam že vám to vyjde."
Ty:"On nebude do mňa zamilovaný."
Sofia:"Nádej,stále je tam nádej že je do teba,nikdy nepochybuj,oki?"
Ty:"Pokúsim sa."

Jakub zaklopal na dvere.Ty si sa pozrela na dvere a Sofia tiež.

Ty:"Ďalej"

Jakub vošiel a pozrel sa na vás dve.

Jakub:"Prepáčte že som vás dve vyrušil ale potrebujem si ísť po novú košeľu."
Ty:"Ummm...novú košeľu,prečo ?"
Jakub:"No tak tá sa trochu spotila..."
Ty:"Aha..jasné."

Jakub prykivne a odišiel do svojho šatníka zobral si novú čiernu košeľu,takú istú len novú.

Keď sa Jakub vrátil pozrel sa na teba.

Jakub:"Môžem prosiť o tanec?"
Ty:"Samozrejme"
M,
Jakub ťa zobral za ruku a odprevadil ťa na tanečný parket,kde tancovala páru ľudí.Začali ste obaja tancovať,ty si mala ruky okolo jeho krku a bola si oveľa nižšia ako on,on mal ruky na tvojom páse.
Pesnička ktorá hrala keď ste tancovali:


Ďakujem za prečítanie
❤️💋

Celý život v mafii...(V Procese...)Where stories live. Discover now