36.

10 0 0
                                    

Jakub sa na teba pozrel a úsmev mu zmizol,ty si sa na neho zmätene pozrela.

Ty:"Urobila som niečo zlé?"
Jakub:"Nechcem deti."

Povedal chladne a bez emócií takto si ho nepočula hovoriť veľmi dlho.

Ty:"Prečo?"
Jakub:"Lebo ich nechcem,a ani mať nebudem,a neotravuj má s takými sračkami"
Ty:"Ale-"

Nestihla si dohovoriť.

Jakub:"Kristína,dosť!"

Zvýšil trochu hlas.

Ty:"Jakub ale ja ich chcem mať do bol môj sen."
Jakub:"A? Mňa to nezaujíma,deti sú otravné,nedajú ti spať,a veľa ďalších veci."
Ty:"Jakub-"

Znova si nestihla dohovoriť.

Jakub:"Drž hubu už z deťmi !!!"

Ty si sa na neho pozrela a potom si prekrútili očami,no keď si to urobila všimla si si niekoho ako vás sleduje.

Ty:"Jakub..."
Jakub:"Už dosť."
Ty:"Jakub tam niekto je,niekto nás sleduje."

Jakub sa pozrel tam kde si sa pozerala,keď sa pozrel tak tá postava začala utekať.

Ty si sa postavila a prišla si k Jakubovi a chytila si sa mu za ruku.

Takto si sa ho chytila:

Ty:"Ja sa bojím"Jakub:"Hej,kľud,som tu,ochránim ťa,pôjdeme teraz na izbu,okay?"Ty:"Ale čo keď to bude nejaký zabijak?"Jakub:"Ja som tiež"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ty:"Ja sa bojím"
Jakub:"Hej,kľud,som tu,ochránim ťa,pôjdeme teraz na izbu,okay?"
Ty:"Ale čo keď to bude nejaký zabijak?"
Jakub:"Ja som tiež"

Jakub sa zasmial a začal kráčať smerom k vašej izbe.

Po chvíli ste došli do vašej izby,Jakub zamkol dvere,lebo ty si sa stále bála.

Keď si si sadla na posteľ tak si sa pozrela na Jakuba.

Ty:"Prepáč za tú hádku"
Jakub:"To ja som na teba zvýšil hlas,ja sa ospravedlňujem."

Ty si sa usmiala a postavila si sa prišla si k nemu,dala si si ruky okolo jeho krku a dala si mu pusu,on ti ju opätoval,keď ste sa bozkávali jemu začal zvoniť mobil,odtiahli ste sa a ty si sa na neho pozrela.

Ty:"Ja sa idem osprchovať a ty si výbav ten hovor."

Jakub sa usmial a išiel zdvihnúť ten mobil.

Ty si medzitým išla do kúpeľne a zapla si vodu a išla si sa sprchovať.

Keď si sa sprchovala myslela si stále na tu hádku on nechcel deti ale ty si sa vždy chcela stať matkou,bolo to pre teba smutné a mala si chuť plakať,no z tvojich myšlienok ťa spamätalo to ako sa otvorili dvere do kúpeľne. Bála si sa otočiť... Čo keď to je ten niekto kto vás sledoval?!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: 4 days ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Celý život v mafii...(V Procese...)Where stories live. Discover now