Jakub sa na teba pozrel a oči sa mu rožšírili keď ťa uvideli,bola si krásna.
Jakub:"Wow..."
Ty:"Čo? Vyzerám strašne viem."
Jakub:"Nie,nie,nie vyzeráš vážne dobre."
Ty:"No nemyslím si to ale dobre,a inak o čom je to stretnutie,ako nejaké rodinné,mafiánske rodiny alebo ?"
Jakub:"Je to rodinné stretnutie....povedal som rodine že som si našiel priateľku/frajerku....nevie nikto okrem teba a mojich mužov že ťa chcem za manželku iba kvôli tomu aby som bol najväčší mafián.Čiže ak ťa môžem poprosiť,tak ak budeme musieť tancovať,tak prosím nebuď nijako prekvapená,proste normálne sa postav alebo hocičo napríklad ak sa ťa moja mama bude niečo pýtať,normálne odpovedaj, žiadna nervozita žiadne váhanie,je to v pohode."
Ty:"Najradšej by som povedala nie,ale...nemám na výber."
Jakub:"Dobre,tak teraz môžeme ísť."
Ty:"Dobre..."
Jakub:"Neboj sa."Prišli ste k autu,Jakub ti otvoril dvere a pomohol ti nastúpiť do auta,keď si si pohodlne sadla tak Jakub išiel na druhú stranu,otvoril si dvere a sadol si a potom naštartoval auto. Začal šoférovať,vôbec si nevedela kde si.
Ty:"A to vlastne,kde som ?"
Jakub:"Máme tu mafiánske sídlo je celkom ďaleko od mesta,je to tu útulné a je tu pokoj a je tu aj príroda..."Usmiala si sa.
Ty:"To som vždy chcela,byť blízko prírody,môžem sa ísť zajtra poprechádzať do prírody ?"
Jakub:"Môžeš,nebudeš predsa celý deň doma."
Ty:"Ďakujem veľmi pekne!"
Jakub:"Úplne v pohode."
Ty:"Koľko minút trvá cesta do tej reštaurácie?"
Jakub:"Minút? To sú asi dve hodiny."Rozšírili sa ti oči.
Ty:"Dve hodiny?"
Jakub:"Hej,kľudne môžeš spať,mne je jedno čo budeš robiť."
Ty:"Dobre no..."Nejako pohodlné si sa poskladala aby si si mohla oddýchnuť,keď si sa dostala do polohy ktorá bola pohodlná tak si zavrela oči a po chvíli si zaspala.Jakub sa na teba niekedy pozrel či si v pohode a potom pokračoval v šoférovaní.
V tvojom sne:
Bola si doma s tvojim synom ktorý mal 2 roky,keď si sa hrala so svojím synom,do domu vošiel Jakub, tvoj syn začal kričať "ocko,ocko!" Tvoj syn hneď utekal za Jakubom a Jakub sa usmial a s radosťou ho zdvihol do jeho silných rúk,potom čo položil svojho syna na zem podišiel k teba a dal ti pusu do vlasov a po chvíli povedal "Ako sa mali moje dve lásky ?" Ty si odpovedala "Super ale niekto tu chýbal." Jakub povedal "Hm....kto ?" Ty si odpovedala "Samozrejme že ty." Jakub po chvíli povedal "Musím ti niečo povedať." Ty si odpovedala "Áno ,láska?" Jakub povedal "Musím odísť asi na dva mesiace do Talianska,máme tam nejaký konflikt a musíme to vyriešiť."Po tom čo to povedal Jakub,sa ten sen skončil,zobudila si sa a nechápala si že prečo sa ti vôbec sníval taký sen.Bola si prekvapená,pozrela si sa na Jakuba ktorý pokojne šoféroval,nechcela si mu povedať čo sa ti snívalo.
Po chvíli sa na teba Jakub pozrel.
Jakub:"Ty si už hore...um si v pohode ? Vyzeráš nejako prekvapene a bledo."
Ty:"Áno samozrejme som v pohode."
Jakub:"Dobre ako myslíš ale keby niečo kľudne mi povedz, nehanbí sa ja ti nič neurobím....inak už sme tu."
Ty:"Aha,dobre"Jakub vystúpil z auta a prišiel k tvojej strane otvoril ti dvere a pomohol ti vyjsť z auta potom za tebou zavrel dvere a zamkol auto,náhle ťa chytil za ruku a išli ste ku vchodu reštaurácie.
YOU ARE READING
Celý život v mafii...(V Procese...)
RomanceTvoje meno je Kristína...si dcéra mafiána ktorý ťa nemá rád...mala si ťažký život keďže si nikdy nezažila lásku ale iba krik od otca aká si zbytočná.(Ďalej v príbehu)