Pozrela si spolu 3 filmy,keď už si sa popozerala na čas bolo 17:30 rozhodla si sa postaviť z gauča a zamieriť do vašej spálne,potom čo si prišla do spálne hneď si zamierila do tvojho šatníka,išla si rovno k šatám...rozmýšľala si čo si máš zobrať no nakoniec si si vybrala toto...
Potom si si začala robiť make-up a napadlo ti že či už dnes náhodou Jakub nemal odísť do toho spomínaného Talianska,prišlo ti to divné...ale povedala si si že sa ho to potom spýtaš....
Tvoj make-up:(Vlasy si mala ako na tom obrázku kde máš šaty len ty si brunetka a aj podpätky máš tie čo sú na obrázku spolu so šatami.)
Pozrela si sa na čas,bolo 18:25 čiže si sa rozhodla už ísť dole a vonku,počkať na Jakuba,no ten tam už bol a stál pri čiernom BMW.
Jeho outfit:
Pozrel sa na teba a usmial sa.
Jakub:"Ahoj"
Ty:"Ahoj,mám takú jednu otázku."
Jakub:"Áno ?"
Ty:"Prečo práve teraz niesi v Taliansku?"
Jakub:"No tak predsa máš narodeniny a nechcem ťa nechať na narodeniny samu a musel som to aj zrušiť kvôli tomu rodinnému stretnutiu,do Talianska idem až o týždeň."
Ty:"Aha,tak ďakujem."
Jakub:"No poď lebo to nestihneme."Jakub ti otvoril dvere a pomohol ti ísť do auta potom rýchlo prejšiel na stranu vodiča a sadol si,rýchlo naštartoval auto a niekam išiel ty si sa celý čas pozerala von oknom,vôbec si nevedela kde si.Po cca troch hodinách,Jakub zastavil auto pred nejakou reštauráciou,vystúpil z auta a podišiel k tebe,otvoril ti dvere a chytil ťa za ruku.Potom ste išli smerom k vchodu do reštaurácie,bolo tam veľa ľudí ale on ťa zobral niekde do zadu,potom čo otvoril dvere do nejakej miestnosti,bola si dosť prekvapená a oči sa ti rozšírili a trochu ti išli kvapky sĺz z očí.
YOU ARE READING
Celý život v mafii...(V Procese...)
RomanceTvoje meno je Kristína...si dcéra mafiána ktorý ťa nemá rád...mala si ťažký život keďže si nikdy nezažila lásku ale iba krik od otca aká si zbytočná.(Ďalej v príbehu)