Ty si sa pozrela na Jakuba a potom vonku oknom,a potom si zaspala.
Jakubov pohľad:
Šoféroval som pokojne párkrát som,sa pozrel na Kiku ako spí a či je v poriadku.Po cca dvoch hodinách....som došiel pred svoj dom,pozrel som sa na Kiku ktorá pokojne spala...nechcel som ju zobudiť tak som vystúpil z auta a podišiel k jej dverám,otvoril som ich a pomaly ju zobral do svojho náručia.
Zobral som ju dnu do domu,hneď som smeroval do našej spálne,keď som vošiel do našej spálne....tak som ju dal na posteľ.Ja som odišiel do mojej kancelárie,tam má niečo prekvapilo.
Boli tam všetci moji muži.
Jakub:"Čo tu robíte ?!"
Jeden z mužov povedal...volal sa Adam.
Adam:"No....vieš....um...."
Jakub:"Čo,kurva ?!"
Adam:"No...musíme ísť do Talianska."
Jakub:"Prečo,kurva!?"
Adam:"No....máš tam nový konflikt s jednou menšou mafiou."
Jakub:"Ja ?! Kto ju kurva spôsobil?!!!"
Adam:"No....chcú Kristínu..."
Jakub:"Prečo?!"
Adam:"Vraj že jeden z mafiánov potrebuje....Kristínu na to aby mohol byť veľkým mafiánom."
Jakub:"Kurva!!!"
Adam:"Pôjdeš tam?"
Jakub:"Kurva samozrejme že tam pôjdem ! Nedám tam iba tak Kiku ona za nič nemôže tam by ju jedine bili,kurva !!!!"
Adam:"Dobre a kto zostane s Kristínou,lebo vieš môžu nás napadnúť a zobrať ju."
Jakub:"Kurva, to viem! Možno pôjde s nami alebo tu niekto s ňou ostane! Máte vôbec mozgy!?"
Adam:"Um...a kto by tu s ňou ostal z nás ?"
Jakub:"Boha!!!! Napríklad Michael,Nicolas a George."
Adam:"Ok"
Jakub:"Teraz všetci vypadnite,zajtra hneď ideme do skurveného Talianska!Chcem vás tu všetkých vidieť o 7:00 ráno,inak budete mŕtvy!!! Je to dosť rozumieť?!!!"Všetci povedali áno a potom odišli.
Bol som strašne nahnevaný,Kika predsa bola moja a bude mojou manželkou,nikomu ju nedám!
Išiel som za Kristínou,musel som jej povedať,že idem do Talianska a zostanú tu s ňou nejaký muži.Prisiel som do našej spálne a nevidel som ju v posteli ale počul som prúd vody,čiže sa sprchovala,zatiaľ som si sadol na posteľ,strašne nahnevaný.
Po chvíli,vyšla z kúpeľne.
(Koniec Jakubového pohľadu)
Ty si sa pozrela na Jakuba ktorý sedel na posteli viditeľné nahnevaný.
Ty:"Všetko v pohode?"
Jakub:"Nie,kurva nie!"Trochu si sa zľakla lebo...nikdy na teba nekričal,on sa na teba pozrel.
Jakub:"Musím ísť do Talianska."
YOU ARE READING
Celý život v mafii...(V Procese...)
RomanceTvoje meno je Kristína...si dcéra mafiána ktorý ťa nemá rád...mala si ťažký život keďže si nikdy nezažila lásku ale iba krik od otca aká si zbytočná.(Ďalej v príbehu)