10.

88 3 0
                                    

Keď ste išli k vchodu tak si bola nervózna,Jakub si to všimol...

Jakub:"Nebuď nervózna."
Ty:"Hej,jasné,ja by som bola zvedavá čo ty by si robil kebyže ideš k mojim rodičom."
Jakub:"Smola,ja som už pri nich bol."
Ty:"To si kedy stihol?"
Jakub:"Veľakrát som tam bol."
Ty:"Aha,no ok."

Prišli ste ku vchodu reštaurácie a on ti otvoril dvere aby si vošla dnu,ty si vošla a stále ťa držal za ruku aby ste boli "pár",prišli ste k stolu jeho rodiny a tam bol jeho otec a jeho matka a ešte nejaký členovia jeho rodiny.

Jeho mama:"Ahoj Jakub a ahoj....um...no neviem tvoje meno."
Ty:"Dobrý deň,ja sa volám Kristína."
Jeho mama:"Ou....tak teší ma Kristína."

Jeho mama sa postavila a podala ti ruku aby ste sa takto pozdravili,ty si sa usmiala a potom si sa pozrela na jeho otca,ktorý tam sedel a pozeral sa na teba prísnym pohľadom.Ty si sa na neho pozrela a usmiala si sa.

Ty:"A vy musíte byť Jakubov otec,však?"
Jeho otec:"Áno...ja som Alexander."
Ty:"Ja som Kristína."
Jeho otec:"Teší ma."

Jeho matka si uvedomila že nepovedala svoje meno.

Jeho matka:"No a ja som sa zabudla predstaviť,ja som Eva."
Ty:"Teší ma,Eva."

Jakub sa usmieval,ty si sa potom posadila na stoličku s pozrela si sa na Jakuba,ten sa tiež na teba pozrel a usmial sa.

Rozprávali ste sa s jeho rodinou,o nejakých tvojich osobných veciach,o tom ako ste sa ty a Jakub spoznali atď....

Po cca troch hodinách,ste sa postavili a odišli ste k autu.Jakub ti otvoril dvere a znova ti pomohol nastúpiť do auta,ty si sa pripútala,Jakub potom išiel na stranu vodiča a sadol si za volant,naštartoval auto a začal šoférovať.

Celý život v mafii...(V Procese...)Where stories live. Discover now