26.

79 2 0
                                    

Sofia:"Fuuuu"
Ty:"No tak máme tu kuchyňu,tak urobím niečo na jedenie,prajem si aby sa nikomu nič nestalo."
Sofia:"Som dosť hladná,ale tiež dúfam že sa nikomu nič nestane."
Ty:"Dobre,tak idem niečo uvariť."
Sofia:"Oki"

Ty si išla do kuchyne,zatiaľ čo Sofia išla do obývačky a zapla si televízor.

Jakubov pohľad:
Keď sa Kika a Sofia skryli išiel som po zbraň...keď som prišiel nejakých mužov som zastrelil,to isté urobili aj ďalší moji muži,no mňa niekto zo zadu buchol a druhý z predu má postrelil do ľavej nohy.

Jakub:"Kurva!!!!"

Hneď prišli ku mne moji muži a toho ktorý má postrelil zabili,potom všetci tí muži utiekli.

Jakub:"Sakra!!!Potrebujem doktora!"

Chris zavolal doktora,doktor prišiel o 1 minútu a hneď dal na tu nohu niečo čo zabráni aby to tak nekrvacalo.

Jakub:"Chris,choď do našej tajnej izby,tam je Kika a Sofia,povedz Kike že  budem...ty vieš čo máš povedať."

Chris prykívol a išla za vami.

Koniec Jakubového pohľadu:

Chris prišiel k vám.

Chris:"Kika a Sofia?"

Ty a Sofia ste prišli k nemu.

Ty:"Čo sa stalo ?"
Chris:"Jakuba postrelili do ľavej nohy...ide um...vieš tu blízko má súkromnú nemocnicu tak tam išiel."
Ty:"Nie"
Chris:"Má šťastie,bude v poriadku....mal šťastie lebo dostal chvalabohu iba do nohy a nie na iné horšie miesto."
Ty:"Môžem ísť za ním ?"
Chris:"Môžeš...ale mala by si sa prezliecť."
Ty:"Hej mala"

Keď si varila tak si sa úplne zašpinila.
Išla si rýchlo hore do vašej spálne a potom rýchlo do šatníka.

Tvoj outfit:

Potom si rýchlo išla do tej súkromnej nemocnice

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Potom si rýchlo išla do tej súkromnej nemocnice.

Prišla si pred jeho izbu,no zastavili ťa sestričky (zdravotná sestra).

Sestrička:"Musíte počkať,teraz mu vyberajú streľnú guľku."
Ty:"Koľko to potrvá?"
Sestrička:"Iba 5 minút"
Ty:"Dobre"

Sadla si si na stoličku a čakala si,keď mu tu guľku vybrali,pustili ťa dnu,ty si k nemu prišla.

Ty:"Ahoj"

Jakub sa na teba pozrel a usmial sa.

Jakub:"Ahoj, princezná"

Ospravedlňujem sa že už dlho nebol part ale budem sa snažiť viac, ospravedlňujem sa za gramatické chyby,ďakujem za prečítanie.
💋❤️

Celý život v mafii...(V Procese...)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora