31.

20 3 0
                                    

Jakub:"Namiesto Paríža pôjdeme do Fínska."
Ty:"Oki,ale prečo nejdeme do Paríža?"
Jakub:"Tak chápeš teraz je to také že na nás útočí mafia a viac mafii je v Francúzku a v Fínsku je ich málo,tak by to tam bolo bezpečnejšie...dúfam že ma chápeš."
Ty:"Aha oki dobre chápem,a kedy pôjdeme ?"
Jakub:"Môžeme ísť zajtra,síce noha má bude veľmi bolieť ale to je jedno"
Ty:"Oki,dúfam že ti bude lepšie."

Jakub sa na teba usmial a dal ti malú pusu na pery,keď ste sa odtiahli ty si sa usmiala.

Ty:"Dobre tak ja idem naspäť do našej spálne pôjdem si zabaliť veci atď..."
Jakub:"Oki,ahoj princezná"
Ty:"Ahoj"

Ty si odišla a potom si prišla do tvojej izby.

Nič zaujímave sa nedialo iba si si balila veci,keď si mala všetky veci zabalené,rozhodla si sa ísť za Sofiou.

Sofia bola na gauči v obývačke.

Ty:"ahojj"
Sofia:"Ahojky"
Ty:"Ako sa máš?"
Sofia:"Dobre,čo ty?"
Ty:"Teraz som si pobalila veci lebo zajtra ideme s Jakubom do Fínska."
Sofia:"Do fínska nemali ste ísť náhodou do Paríža?"
Ty:"Áno,viem ale Jakub povedal že keďže teraz po nás idú mafie tak to je bezpečnejšie v Fínsku,chápeš menej mafii atď..."
Sofia:"Aha,hej to dáva zmysel."
Ty:"No čo ty a Chris?"
Sofia:"No...super,je to vynikajúci muž."

Ty si sa usmiala.

Ty:"Som rada"
Sofia:"Ďakujem"

Ešte ste sa rozprávali o nejakých veciach a potom už bol večer (viem veľmi rýchlo ten čas prešiel ale nevadí) tak si už išla do izby,dala si si pyžamo a išla si spať.

Ahojte, ospravedlňujem sa že som už dlho nedala part ale budem sa snažiť dať viac,ďakujem za pozretie,
byeeee.
😻💋

Celý život v mafii...(V Procese...)Where stories live. Discover now