Veľa ľudí začalo rýchlo utekať a kričať a to isté si urobila aj ty,začala si utekať ale bola si ďaleko od domu,potom si sa skryla za roh bytovky,streľba zbraní bola bližšia a aj viac kriku a hluku.Ty si sa snažila skryť a nechcela si ani dýchať,no po chvíli z toho rohu kde si bola prišiel jeden muž a druhý muž z druhej strany.Ty si sa na nich pozrela.
Ty:"Čo chcete ?!"
No potom prišiel ešte jeden veľmi vysoký muž,musela si uznať celkom pekný.
Vysoký muž:"Zoberte ju ak bude problémová viete čo máte urobiť,hneď teraz."
Povedal chladne.
Tí dvaja muži ťa zobrali,boli silní ty si sa snažila odísť alebo ich kopať no pevne ťa držali,ten vysoký muž si sadol do drahého Porsche a tí dvaja muži ťa dali do drahého BMW,obidve auta boli naštartované a začali ísť preč ani nevieš kde lebo si mala na ústach niečo čo ti zabránilo hovoriť a na očiach si mala niečo čo ti zabránilo vidieť.
Po asi 2 hodinách sa auto zastavilo no ty si medzitým zaspala keď ten vysoký muž otvoril tvoje dvere a videl že spíš,trochu sa na teba zapozeral a potom povedal.Vysoký muž:"Vstávaj!"
Ty si sa zobudila a pozrela si sa na úplne inú stranu,keďže si mala niečo cez čo si vôbec nevidela.
Vysoký muž:"Do druhej strany sa pozri."
Zasmial sa a potom ti to dal dole z očí,ale to na ústach ti nechal.
Pozrela si sa na neho.Vysoký muž:"Postav sa a vypadni z toho auta."
Ty si sa postavila a odišla si z toho auta.A potom si sa pozrela na dom,Wau bol veľmi pekný!
Vysoký muž:"Ešte v zadu je bazén,no a ešte aj dnu je bazén,takže ak budeš chcieť,môžeš sa aj okúpať...."
Prikývla si hlavou.
On sa na teba pozrel.Vysoký muž:"A inak volám sa Jakub."
Znova si prikývla,no potom ti dal tú vec dole z úst.
Jakub:"Takže budeš mať izbu so mnou."
Ty:"Prečo s tebou?"
Jakub:"No vlastne,tvoj otec je Mafián,čož asi vieš,no ale k veci,tvoj otec mal nejaké problémy so mnou,vieš finančné a aj s tvojim otcom sme nepriatelia,no a on mi ponúkol že za tie peniaze ktoré mi on dlží tak namiesto toho mi dá teba,tak som mu povedal že dobre,nieje to preto žeby som nechcel tie peniaze späť, pretože mám peniaze ale ja potrebujem manželku na to aby som bol najväčším mafiánom na svete."
Ty:"Ten skurvený idiot!"
Jakub:"Myslíš mňa alebo tvojho otca."
Ty:"Môjho otca,on je taký idiot tak moc ho nemám rada je to taký skurvysyn!"
Jakub:"No dobre,poďme už dnu....lebo tu nechcem stáť celý deň."Toto je Jakub:
YOU ARE READING
Celý život v mafii...(V Procese...)
RomanceTvoje meno je Kristína...si dcéra mafiána ktorý ťa nemá rád...mala si ťažký život keďže si nikdy nezažila lásku ale iba krik od otca aká si zbytočná.(Ďalej v príbehu)