27.

68 3 0
                                    

Ty:"Vieš jak si ma vystrašil?!"
Jakub:"Prepáč"

Ty si Jakuba objala.
Jakub sa usmial.

Ty:"Takže to čo si plánoval ísť do Talianska...tak nejdeš?"
Jakub:"No,nie lebo predsa ako by som s tou nohou mohol ísť...a itak tí čo tu prišli boli z Talianska...čiže už tam ani netreba ísť,inak do toho Paríža určite s tebou idem,nech sa deje čokoľvek."

Ty si sa usmiala a dala si mu pusu na líce.

Jakub:"Prvá pusa z tvojej strany."
Ty:"Vzácny moment."

Začali ste sa smiať.

Ty:"Musím ti niečo povedať."
Jakub:"Čo mi chceš povedať?"
Ty:"No v deň kedy sme išli do reštaurácie na stretnutie s tvojou rodinou som zaspala a mala som jeden sen..."
Jakub:"Áno? Aký?"

Ty si sa nadýchla a vydýchla a pozrela si sa na neho.

Ty:"No,v tom sne bolo to že som mala syna....hrala som sa s ním v obývačke a potom si do domu prišiel ty a to dieťa začalo kričať "ocko,ocko!!!" ty si si toho chlapca zobral do rúk a potom si prišiel ku mne a dal si mi pusu na čelo,a potom si povedal že mi musíš niečo oznámiť,a ty si mi v tedy povedal že ideš do Talianska pre konflikt a presne v tedy sa ten sen skončil."
Jakub:"Wow....dosť zaujímavý sen..."
Ty:"Aj celkom divný"

Jakub trochu sebou trhol lebo ho trochu začala bolieť noha.

Ty:"Si v pohode ?"
Jakub:"Áno som,neboj sa princezná"

Veľmi sa ospravedlňujem že už dlho nebol part ale vôbec som nemala nápady,budem sa snažiť viac,ďakujem za prečítanie.
♥️😻

Celý život v mafii...(V Procese...)Where stories live. Discover now