Hangi aileye doğabileceğimizi seçebilseydik neler olurdu ne gibi değişiklikler olurdu hep bunu düşündüm iyi anlayışlı ve sıcak bi aile.Şans derler genelde şans mıdır iyi bi aileye düşmek yoksa kendini bilen tanıyan bilinçli insanların çocuk sahibi olma kararı mıdır ?Topluma iyi bir birey kazandıracağına emin olan insanlar çocuk sahibi olmalıdır eğer bu çocuğu doğurup bi kenara bırakıp kendi halinde büyümesini izlersen iyi bir ebeveyn olamazsın ki.
Ve kader inanır mıyım kadere ben bilmiyorum kader nedir biz doğmadan yazılan hayat fermanımız mı onu değiştirebilir miyiz dümdüz akışda giderken kırabilir miyiz direksiyonu sağa sola?cevap bende mi deneyip gormeli miyim ? Evet öyle denemeden hiç bir şeyin olma ve olmama olasılığını bilemeyiz.
Ya kaçamazsam ya kendimden kaderden kaçamazsam !ya direksiyonu kontrolünü kendi elime alamazsam ya bu cani dünyada kalamazsam ama oyle olmayacak ben kendi hayatımın kontrolünü elime alacağım .
Benim adım Kader hahahaha biraz komik oldu kaderden bahsedip ismimin kader olması her neyse anlattığım kadarıyla ailemi anlamışsınızdır .Ailem dediğime bakmayın sadece annem var ne kardeş var,ne baba sadece ben ve annem.Babam ben küçükken iş kazasında vefat etmiş sadece annem var işte iyi mi dersiniz demeyin anne her şeydir mi diyeceksiniz demeyin çünkü öz annem değil.
Öz annem babamla küçükken boşanmış ve baska bir adamla evlenmiş evlendiği adam madde bağımlısıymış bi gece o lanet gece o adam annemden para istemiş madde almak için annem vermeyince 27 yerinden bıçaklanmış bunu anlatirken nefesim kesiliyo sanki nefesimi annemi 27 yerinden bıçaklayarak öldürmüş, şuan cezaevinde umarim çürüyene kadar orda olur.
Şu an ki annem yani üvey annem Serap beni yanında sürükler bi eşya gibi davranır bana her gece geç gelir bu geç gelmelerin sebebi ise doymak bilmeyen gözünü kumar hırsı bürümüş olması bu benim işime geliyo nerdeyse onu görmüyorum bile.
Kendimden az bahsettim ben 21 yaşındayım üni okumadım oldum olası okuldan nefret etmişimdir şimdi git deseniz yine gitmem okuyan ne oluyo ki ben ne olayim.Uvey annemle istanbulda yaşıyoruz çalışmıyorum arkadaşım falan da yok açıkçası bomboş bir hayatım var.Esmer siyah saçlı kahverengi gözlü bi kızım abartılacak bir yanım yok dudaklarım normal dolgunlukta burnum kaydırak gibi çoğu insan bu konuda şanslı oldugumdan bahseder .Boyum 1.78 evet uzun bir kızım ve uzun olmayı çok seviyorum kilom 55 zayıfım fiziğimi beğeniyorum açıkçası.
Evet kendimi de tanıttım bakalım bu kaderi değiştirebilecek miyim hepimiz göreceğiz.
Umarım güzel olmustursadece eğlence amaçlı yaziyorum beğenirseniz cok mutlu olurum😇🥰🫡🫡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTALYAN MAFYA
Teen FictionYaşama amacı bulmaya çalışan masum bir kız ve bir anda kızın hayatına bodoslama giren İtalyan mafyayı konu ediyor...