17- KURTULUŞ

556 21 5
                                    

Evde misafir var o yuzden yazim dedim diger odadayken🤭🤭baslayalim.

💫💫💫

Bu sefer biraz geç uyanmıştım sanırım günler sonra ilk defa huzurlu uyuduğum içindi.

Hemen işlerimi halledip üstümü giydim.

Hemen işlerimi halledip üstümü giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Giydiği

Hızlıca aşağı indim antonio ve diğerleri yine masadaydı ,bense heycandan yerimde duramıyordum.

Yanlarına gittiğimde hepsi bana biraz üzgün geldiler, loren bile.

- Günaydınnn

Antonio- Günaydın.

Bana soğuk davranıyordu gerçi ne zaman sıcak davranmıştıki...

Leo- Sonumuz böyle mi olacaktı yenge?

Seni yerim çocuk

Tam lafa girecekken

Antonio- O böyle olmasını istiyorsa öyle olacak .

Leo - Ama abi-

Antonio- Aması falan yok leo ,konu kapandı.

Sanki bugün benden nefret ediyordu ,anlayamıyordum dün bana nerdeyse aşkını ilan eden adam bugün benden nefret ediyordu.

Sanki kalbim kırılmıştı ama belli etmedim,antonio masadan kalkıp bana yaklaştı.

Antonio- Valizin hazır içinde para da var itiraz istemiyorum.Nereye istersen oraya gidebilirsin adamlarım seninle ilgilenecek ,umarım kendine yeni bir hayat kurabilirsin.

Dedi ve bana sarıldı yine bedeni sıcacıktı. Benden ayrıldı ve

Antonio- Görüşürüz güzelim.

Dedi ve evden çıkıp gitti...

"Şey güzelim demezssek biri etkileniyomuşta"

Sıra diğerleriyle vedalaşmaya gelmişti.

Loren bana doğru geldi

Loren- Aptalsın ama seni özleyeceğim.

Dedi ve sarıldı.

Sıra ona gelmişti, benim küçük kardeşim gibi sevdiğim leo ya.

Bana yaklaştı ve sımsıkı sarıldı omzuma yaşlar değdiğinde ağladığını anladım.

Benden ayrılıp konuşmaya başladı

Leo- Seni çok özleyeceğim, senin yüzünden bir sürü şeye katlandık .Yeri geldi dayak yedik yeri geldi azarlandık,haa bize beceriksiz dediğini de unutmadım.Seni çok sevdim kader umarım bir yerde başka zaman karşılaşırız.

Benide ağlatmıştı.

- Benide ağlattın salak dur artık

Birbirimize son kez sarıldık, son kez o eve baktım tutsak olduğum eve ve ben artık özgürdüm.

Adamlarıyla evden çıktık ve bana hangi ülkede yaşamak istediğimi sordular bende küçüklükten beri gitmek istediğim o ülkeyi seçtim İsviçre.

💫💫💫

Havaaalanında ayrıldık adamlar bana orada bir evim olduğunu bana düzenli olarak para geleceğini ve bir sıkıntı olursa aramam için numara verdi,artık yalnızdım.

💫💫💫
1 AY SONRA

İsviçrede yaşamaya başlayalı bir ay olmuştu her şey güzel ilerliyordu bir şey hariç.

Sürekli aklım ondaydı ,acaba ben gittikten sonra ne yaptı, hayatına birini aldı mı ya da hala beni seviyor mu ?
Neden sürekli onu düşünüyordum bilmiyordum.

Yoksa bende ona karşı bir şeyler mi hissetmeye başlamıştım?

Antonio ya


Evettt umarim begenirsiniz hasta hasta yaziom oy ve yorum lutfennn💕💕💕

İTALYAN MAFYA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin