18- İTİRAF

559 24 2
                                    

Günlerdir sadece onu düşünüyordum sadece ama sadece onu ,neden bilmiyorum ama sanırım onu her şeye rağmen seviyorum.

Benimle ilgilenişini seviyorum,beni sinir edişini seviyorum,benim iyiliğimi düşünmesini seviyorum .

Hayatımda ilk defa ,ilk defa birisi beni önemsedi beni sevdi ama ben onu kendi ellerimle ittim.

💫💫💫💫

1 haftadır düşünüyordum ve artık kanıya varmıştım ben ona aşık olmuştum. Ve bunu ona söyleyecektim ama ya beni artık sevmiyorsa ya hayatına birini aldıysa ,umrumda değildi sadece itiraf edecektim.

Antonionun adamlarının verdiği numarayı tuşladım çalmaya başladı şuan burda geceydi acaba saat farkı var mıydı umarım yoktur.

Telefon çalarken evden ses gelmişti ama rüzgardandır dedim ve kendimi rahatlattım.

Telefon açıldı ve ben antonioyla konuşmak istediğimi söyledim, karşıdaki telefonu ona götürdüğünü söyledi.

Ve kulaklarıma o ses ulaştı

Antonio- Alo

Kalakalmıştım onun sesini bile özlemiştim fakat çok yorgun geliyordu sesi.

- A- alo dedim zorlanarak

Antonio- Kader sen misin güzelim? Neden yapıyorsun bunu bana ,zaten her yerde seni görüyorum duyuyorum şimdi de aramaya başladın gerçek olmadığını biliyorjm ve bu bana acı veriyor kader .Yapma nolur güzelim.

Gözlerimden yaşlar süzülmeye başladı o kendini kaybetmişti resmen .

Ağlayarak konuşmaya başladım.

- Hayır hayır antonio ben gerçeğim sana yemin ederim İsviçreden arıyorum sanrım ben sana aşık oldum hatta sanmıyorum, eminim lutfen inan bana ben gerçeğim.

Telefonun diğer ucunda hareketlilik oldu

Antonio- Kader emin misin güzelim ve sen gerçeksin değil mi?

- Evet antonio seni istiyorum lütfen bana gel.

Antonio- Hemen ilk uçakla geleceğim güzelim söz veriyorum.

O sırada mutfaktan bir şeyin kırılma sesi geldi.

- Be-bekle antonio sanırım evimde biri var.

Evet şuan evde biri vardı gölgesini görebiliyordum hemen merdivenlerden koşarak odaya girip kendimi kilitledim.

Antonio- Nasıl ,iyi misin kader adamlarımı yolluyorum dayan güzelim.

-Çok korkuyorum antonio

Kapıyı açmaya çalışıyordu ve başarılı olmuştu geri geri gitmeye başladım telefon yere düştü, yüzü karanlıktan gözükmüyordu ama yakınıma gelince tanıdım

- Sen...

Burnuma mendil bastirmasıyla gözlerimi yumdum...

Sizce kimdi 3ve zorla girennn

Umarim begenirsiniz oy ve yorum lutfennnnnnn💕💕

İTALYAN MAFYA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin