Biraz daha bekledikten sonra kapıdan çıktım etrafta kimse yoktu,ormanlık tarafa doğru koşmaya başladım, koşarken bedenim ateş gibi yanıyordu.
Kiyafetler koştukça tenimi daha fazla acıtıyordu ama pes edemezdim.
Koşmaya devam ederken bana doğru yaklaşan adım sesleri duyuyordum.
Hayır bu kadar çabuk olamazdı.
Yola çıktığımda tanıdık arabanın bana yaklaştığını gördüğümde zafer kazanmışçasına gülümsedim bu antonioydu.
Bana geliyordu ,kavuşuyorduk.
Araba bana 10 metre kadar uzakta durdu ve içinden bitkin bir şekilde antonio indi.
Böyle bile yakışıklıydı.
Bana doğru gelirken,etrafı delip geçen bir ses yankılandı, karnımda hissettiğim acıyla o tarafa baktığımda çalılıkların arkasındaki Oğuzhanı gördüm.
Antonio- KADERR!!!
Yere yığılırken antonionun bağırışlarını duyuyordum yanıma ulaştığında başımı dizine koydu.
Gözlerinden yaşlar sel gibi akıyordu, onu böyle görmek içimi acımıştı.
Son gücümle elimi yüzüne koyu konuşmaya başladım.
- Biliyor musun antonio mutlu sonlardan hep nefret etmişimdir, one öyle değil mi ? Bazı insanlar ve aşklar yarım kalmalı öyle daha güzel . Hep aşk kazanmaz antonio bazen nefret kazanır ,ben zaten mutlu sonları sevmiyordum bizim sonumuz kotü olsun ama bana söz ver diğer dünyada beni bulacaksın ve sonsuza kadar mutlu yaşayacağız.
Zorlukla son cümlelerimi kuruyordum antonio ise sadece ağlayıp bana sarılıyordu.
Antonio- HAYIR HAYIR!!KADER BENI BIRKAMA BEN SENSIZ YAPAMAM NOLURSUN,LUTFEN BENI BIRAKMA KADER LUFEN!
İnsan öleceğini hisseder derler şuan hissediyordum hep bu hayatta fazlalıktım bazıları için ve artık gidiyordum aslında sadece evrende küçücük bi noktaydım ben hiç bir şey değildim. Ama yinede fazlalık görüldüm.
Son nefesimle
- Söz ver antonio
Dedim bana bakıp
Antonio- Söz veriyorum kader seni bulacağım söz veriyorum.
Gözlerim kapanmadan ona son sözümü söyledim
- seni seviyorum sevgilim.
Antonio - bende seni seviyorum sevgilim.
Son bir silah sesi duydum ve üstüme yıkılan beden.
Beraber terk ediyorduk dünyayı.
Oğuzhan intikamını almıştı,ikisininde canına kıymıştı sonra ise kendi canına kıydı ,can almak ona ağır gelmişti.
Değer miydi...
Evet arkadaslar umarim begenmissinizdir bu kitap bitti okuyan ve yorum oy yapan herkese cooooook tesekkur ederimmmm💚💚💚💚💚💫yeni kurgumda gorusmek uzere o zamana kadar hoşçakalin💚💚💚
Kitap yazmami istiyorsaniz yorumlara konu yazabilirsiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTALYAN MAFYA
Teen FictionYaşama amacı bulmaya çalışan masum bir kız ve bir anda kızın hayatına bodoslama giren İtalyan mafyayı konu ediyor...