10-HOP DEDİK

667 20 5
                                    

Gözlerimi yavaşça açtım, perdeden gelen güneşin ışığıyla sabah olduğunu tabiki anladım.

"E bi zahmet"

Tabiki iç sesime göz devirdikten sonra yanımdakı boşluğa baktım,paco yoktu sanırım uyanıp gitmişti.

Lavaboya girip işlerimi hallettim ve gardrop a ilerledim içini açtım, maşallah kıyafetlerin hepsi benim bedenim di.

"Bence bu mafyalar watpad okuyo nerden öğrenecekler yoksa böyle şeyleri be"
Çok haklısın bencede.

Mavi bol kot pantolon ve siyah tişört giydim ve yatakta oturmaya başladım, kapı açılma sesiyle kapıya döndüm ve şok oldum.

Oğuzhan ın gözü mor ve dudağının kenarında yara vardı.

Hemen yanına gidip yüzüne daha dikkatli baktım.

"Valla kim benzettiyse hakkını vermiş "

Bayaa

-Oğuzhan noldu sana ne bu halin?

Oğuzhan- Beyefendi sizi kahvaltıya bekliyor hanımefendi.

- Bana kader demende anlaştığımızı sanıyordum ve sana bir soru sordum cevap ver lütfen.

Oğuzhan- Sizinle emir dışında konuşmam yasak.

O yapmıştı kesin o yaptı biliyorum ya o yaptı işte

- O yaptı demi o pislik yaptı.

Dediğimde gözlerimin içine baktı ,benim yüzümden onu dövmüştü

Hızla aşağı inmeye başladım

Paco ve ikisi yemek masasindaydı yanlarına gittiğimde ben söze girmeden o girdi

Antonio- Ooo kader hanım iki saattir sizi bekliyoruz neyse hoş geldiniz şeref verdiniz.

- Tabi sende olmadığı için benim vermem gerekiyo.

Go girllll ulan istanbul sen mi büyük ben mi büyük boşa izlemedik lagnnn

Sinirlendiği belliydi

Antonio- Saçmalamayı kes otur şuraya

- Sen kes artık bu saçmalıkları, onun bi suçu yoktu tamam mı ben kaçtım, kandırdım onu ve kaçtım onun bi suçu yoktu ne hale getirmişsin çocuğu.

Antonio- Kanmıyacaktı sana o zaman

Soğukkanlılığına hayran kaldım doğrusu

- Sen iğrenç bir insansın tek kelimeyle iğrenç

Ona iğrenerek bakıyordum. Antonio daha fazla sinirlenmişe benziyordu ama zerre umrumda değildi.

Antonio- Loren!! Pacoyu al ve götür.

Demesiyle loren gelip çocuğu alıp yukarı çıkarıyordu, paconun burda oldugunu unutmuştum.

Masadan kalkıp üzerime gelmeye başladı bu sefer dürtüsel olarak geri gittim.

Antonio- Bana bak küçük fare bu 3vd3ki yerini bil bana öyle kafa tut,ne oldu çok mu hoşlandın Oğuzhan dan?

Fare senin neysee

- Şuan hokkalı bi tokat ı hak ediyordun ama seviyene inmeyeceğim.

Antonio beni duvarla arasına  sıkıştırıp yüzüme eğilmeye başladı, hemen duvarla arasından çıkıp

- hop dedik oğlum hayırdır sen

Dedim biraz komik oldu ama neyse

Antonio- Yüzünde bir şey vardı onu alacaktım.

Sahtekar

- Onun için el gerekiyo ama neyse

Senin burun deliklerindeki kıllarını bir bir söküp sana acı yaşattırmak vardı ama neyse.

Antonio-Çıkmadan önce söyleyeyim akşama evde parti olacak düzgün biseyler giyin.

Dedi ve gitti.

Gözlerim parıldadı resmen kaçmak için fırsat ayağıma gelmişti ve ben bunu tepmeyecektim...


Umarim begenirsiniz acemiyim bi anda yazmaya basladim hatalar icin kusura bakmayin .

Kiyafet koymami isterseniz gunluk ya da parti yorumlara yazabilirsinizzz optum bayyyyy yorum ve oy lutfen🩵

İTALYAN MAFYA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin