Şu an olanlara inanamıyorum
"Abi inanan inan inansın inanmayan inanmasın yagg"
Sus iç ses sus ne hallerdeyiz şu an sen durumu kavrayamadın biz şu an satıldık bi eşya gibi italyan birine ve şuan italya ya gidiyoruz .
Arabadan hepsinin inmesiyle ben inmedim ne yapacağımı düşünüyorum ama bulamıyorum kahretsin.
Antonio benim kapımın önüne gelip kapıyı açtı
-İn
Hadi ya niye iniyorum beni italyalara götür diye mi
-Olmaz dedim
Bana sinirli sinirli bakarak
-İn diyorum sana yoksa ben indirmesini bilirim dedi.
Offff çıldıracağım
Hemen aklıma dahiyane bir fikir geldi
-Olmaz çok çişim var inemem eedim birden
"Senin dahiyane fikrine ben "
Sırası değil içses aklıma başka bişey gelmedi napim
Bana tuhaf tuhaf bakıp
- Akıllı kader bunun için arabadan inip lavaboya gitmelisin artık in sulanet arabadan dedi
E adamda haklı neyse ben amacıma ulaştım hemencecik indim arabadan.
- Hemen lavaboya gitmem lazım dedim
Leo ya bakıp siz bekleyin uçağın kapısının orda biz geliyoruz dedi.
Hayırdır paşam seninde geldi heralde ona tuhaf bi bakış attım bana dönüp
- Tek gidebileceğini düşünmedin heralde dedi ve yürümeye başladık .
SALAK!
Neyse yürüdük yürüdük sonunda geldik oh be .
- Bana bak sakın kaçmaya falan kalkma benden kaçamazsın. Dedi
Yolarım ben bunu neyse
- Öyle bişey yoktu aklımda soktuğun iyi oldu düşüncem dedim ve hızlıca lavaboya girdim.
Tuvaletlerin hepsi boştu offff
Göğsüme sıkıştırdığım telefonu çıkartıp 112 yi aradım çünkü arayacak kimsem yok .
Telefonu bi bayan açtı ve hemen konuşmaya başladım
- Lütfen bana yardım edin şu an kaçırılıyorum ****** hava alanıdayım italya uçağına bindirileceğim zorla lütfenn yardım edin derken kapı birden açıldı ve ben donup kaldım.
Antonio kaşları çatık bi halde bana ve elimde ki telefona baktı bana doğru gelip telefonu bi hışımla elimden alıp duvara fırlattı ve bağırmaya başladı.
- Aptal! Benden kalabileceğini mi sanıyorsun sen cehennemin dibinede gitsen seni bulurum anladın mı deyip elleriyle saçlarını geriye aldı sakinleşmeye çalıştığı belliydi.
Ama hayır ben pes edemezdim ben daha kendi hayatımı düzene sokucaktım bana yaklaştı önümde durdu konuşmasına izin vermeden özel bölgesine tekme attım geriledi ve bende hemen kapıya koştum çıkarken saydırdığı küfürleri duyabiliyordum .
Koşmaya başladım insanların arasından geçiyor bazılarına çarpıyor savruluyordum adeta burdan kaçmalıydım şuan zihnimi ele geçiren tek bir ses vardı o da KAÇ!.
Olabildiğince hızlı koşuyorum ama hala çıkışı bulamıyordum ve bu lanet polisler niye hala gelmedi die düşünürken ilerde bi kadın polisi görmemle ona doğru koşmaya başlamıştım ki kolumdan çekilip savrularak birinin gövdesine çarptım bu oydu ama nasıl hızlı koşmama rağmen nasıl bana yetişmişti kalbim ve bedenim hayal kırıklığıyla dolmuştu kulağıma eğilip
-Eğer oyunun bittiyse gidebilir miyiz?eğlendin mi bari .bu saçmalıklara ayıracak zamanım yok gidiyoruz. Eğer birine bir şey söylersen söylediğin kişi senin yüzünden öbür tarafı boylar bunu ister misin? Deyip gözlerimin içine baktı.
Yapamazdım benim yüzümden kimse zarar görmemeliydi. Tıpış tıpış onunla şu an uçağa yürüyordum yorulmuşum bayılacak gibi hissediyordum adımlarım yavaşladı o da benimle yavaşladı ve yüzüme baktı tam bir şey diyordu ki gozlerim ve bedenim daha fazla dayanamadı.
Veeee karanlık beni ele geçirdi...
Evett umarim beğenirsiniz eğlencesine yaziyorum.😊🥰🫡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTALYAN MAFYA
किशोर उपन्यासYaşama amacı bulmaya çalışan masum bir kız ve bir anda kızın hayatına bodoslama giren İtalyan mafyayı konu ediyor...