Kapıyı açtığımızda kapıda iki erkek iki kız vardı ve ellerinde poşetler.
İçeriye geçtik ve antonio beni arkadaşlarıyla tanıştırdı, melisa ve davin sevgiliydi ve çok tatlılardı.
Diğer ikiside mina ve mert ama onlar sevgili değildi niyeyse minayı sevmemiştim.
Hepimiz içeride oyunlar oynadık ve biraz içtik beni içki çok etkilemiyordu ama sanırım antonio biraz etkileniyor gibi görünüyordu.
Sıra film izlemeye gelmişti tabiki korku filmi izleyecektik hepimiz bir koltuğa sırayla sıkıştık.
Antonio benim yanımdaydı ve diger tarafında ise mina vardı, niye bilmiyordum ama minanın antonio ya tuhaf bi ilgisi vardı sanırım.
Film izlerken ekrana kilitlenmiştim ta ki sıcacık bi el belimi kavrayana kadar ,hızlıca antonioya döndüm bana gülümsüyordu ve başını boynuma gömdü, ne yapacağımı şaşırmıştım.
Şuan antonio belimi kavramış ve kafasını boynuma gömmüştü ve ben kaskatı kesilmiştim.
Bi anda filmde korkunç bir sahne çıkmasıyla minanın çığlık atıp antonionun koluna sarılması bir oldu.
Neden bilmiyorum ama bu beni sinirlendimişti ,kolumla onun kollarını antonionun üzerinden çekmiştim.
- Nereye sarıldığımıza dikkat edelim lütfen.
Dedim niye bilmiyorum ama antonioya dokunması sinirimi bozmuştu.
"Aşıksın dırıdırı aşıksınnnn dırıdırı aşıksınnnn dırıdırı sen aşıksın arkadaş"
Saçmalama.
Mina önüne dönmüştü sanırım bozulmuştu.
Antonio- Beni kıskandın.
Kısık sesle söylediği şeyi sadece ben duymuştum,bu ayık mıydı ya?
- Sadece rolümü oynuyorum.
Antonio- Öyle mi?
- Evet öyle
Antonio- O zaman bende rolümü oynayayım
Dedi ve bana yaklaştı
- Ne-
Dudağıma yapıştı ve ben dondum.
Onu itmeye çalıştım ama bir santim bile kıpırdamıyordu.
Mert- Oooo ayıp ama olan var olmayan var böylede olmazki!!
Dediğinde antonio benden ayrıldı Şuan çok kızgındım,sarhoş olması beni öpebileceği anlamına gelmiyordu.
Davin- Bence biz artık kalkalım.
Dediler ve kalkıp kapıya ilerlediler,antonio onları geçirip yanıma oturdu ve içmeye başladı.
Ne yapıyordu bu zaten sarhoş daha da mı sarhoş olmaya çalışıyor.
Onun önünden içkileri aldım.
Antonio- Neden kader?Neden yapıyorsun bana bunu?
- Neyi
Antonio- Neden beni kendine çekiyorsun?neden sana karşı bir şeyler hissetmeye başlıyorum?sürekli aklım sende.
Şuan anlamıştım. Loren ve leo haklıydı o bana aşık olmuştu.
-Artık uyuman lazım ,o yüzden seni odana çıkarmalıyız.
Dedim ve koluna girdim ,onun odasına gelene kadar sırtım kopmuştu ayı mübarek.
Onu yatağına yatırdım ve üstünü örttüm, tam çıkacakken sesiyle durdum.
Antonio-Gitme kader lutfen. Sende beni bırakıp gitme benimle kal beni sev.
Ona döndüm ve yatağının kenarına oturdum
- Burdayım gitmiyorum sen uyuyabilirsin.
Antonio- Biliyorum ben uyuduktan sonra gideceksin kandırıyorsun beni.
Dediğinde yatağa uzandım, ondan olabildiğince uzağa.
-Ben uyuyacağım sen de zırvalamayı kes ve uyu.
Dedim ve arkamı döndüm.
Bir el beni belimden tutup kendine çekti, Şuan bana sarılıyordu.
Hiç direnmedim uykum vardı ve her zaman onun istediği olacaktı zaten.
Gözlerimi uykuya kapadım...
03:15
Gözlerimi yarıladım hala karanlıktı. ona döndüm hala uyuyordu aslında çok masum gözüküyordu ama değildi.
Gözüm yatağın yanındaki çekmecenin üzerindeki telefona kaydı ,acaba birilerini arayabilirmiydim?
Yavaşça telefona uzanmaya başladım tam telefonu elime aldığımda
Antonio- Hayırdır bir şey mi arıyorsun?
Hemen oturumuma geldim
- Ha-hayır sadece saate bakacaktım.
Dedim ama kekeledim.
Anronio- Olur beraber bakalım o zaman.
Diyerek telefona baktı
Antonio-03:30
- Anladım teşekkürler.
Nasılda ayıldı domuz o kadar içkiden sonra.
"Belkide hiç sarhoş olmadı"
Belkide.
Tam kalkıp gidecekken bileğimden tuttu ve beni tekrar kendine çekti.
Antonio- Uyuyalım.
Bir şey demedim ve Gözlerimi yumdum mental olarak çok yorulmuştum...
Umarim begenirsiniz oy ve yorum lutfennn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTALYAN MAFYA
Teen FictionYaşama amacı bulmaya çalışan masum bir kız ve bir anda kızın hayatına bodoslama giren İtalyan mafyayı konu ediyor...