12-MAĞLUBİYET

641 27 17
                                    

- G-günaydın ama siz kimsiniz ve ben neden sizin evinizdeyim?

Şuan çok tedirgin hissediyordum sanki bir yerden çıkacak gibiydi.

Teyze- Ben lia kızım, ekmek almaya giderken seni merdivenin altında kıvrılmış uyurken gördüm ve eve aldim.

İngilizce konuşuyorlar bu arada

- Çok teşekkür ederim.Ben size ne kadar teşekkür etsem az .

Lia- Söyle bakalım kızım niye merdivenin altında iki büklüm yatıyordun?

Söylemeli miydim bilmiyorum,ya o da antonio yu tanıyorsa...

Lia- Neden sustun kızım, konuşsana

Derken kapı çalışmaya ve yumruklanmaya başladı, içimdeki korku tüm bedenimi sardı.

Lia teyze kapıya giderken onu durdurdum

- Antonio beni arıyor teyze açma kapıyı sana zarar verebilir.

Dediğimde eli ağzına gitti çok şaşırmış ve korkmuş görünüyordu.

- AÇIN ŞU LANET KAPIYII!!!

O ses ,o sesi duymamla beynimden vurulmuşa döndüm. Yapamıyordum peşimi bırakmıyor her defasında kıskıvrak yakalanıyordum bu sefer boyun eğiyordum,o kazanmıştı ben kaybetmiştim mağlubiyeti kabul ediyordum.

Gözlerimden yaşlar sel gibi akarken kapı kırıldı ve onu gördüm.

Antonio kılıç

Beni satın alan adam,italyan ın sahibi.

Arkasında loren ve leo vardı ikiside harap bi haldeydiler ,gözleri mor ,yüzlerinde yaralarla berbat görünüyorlardı.

Benim yüzümden.

Antonio üstüme yürümeye başladı, çok sinirli duruyordu ,o geldikçe ben geriliyordum ama kolumdan tutup beni durdurdu ve yüzüme karşı bağırmaya başladı.

Antonio-YA SEN NEDEN ANLAMIYORSUN YA NEDEN YAAA!!! SANA BENDEN KAÇIŞ YOK DİYORUM, BENİMLESİN VE ÖYLEDE KALACAKSIN DİYORUM. BUNU O LAFTAN ANLAMAZ KAFANA SOK!!SENİN AİLEN YOK TAMAM MI ? TEK AİLEN VARDI O DA SENİ BANA SATTI VE BİTTİ. BUNU KAFANA SOK !BENDEN KAÇAMAZSIN ANLADIN MI ?!!!

Kolumu öyle bir sıkıyordu ki canım çok yanıyordu, hele de ettiği laflar cabası, sadece canımı yakıyordu.

Beni kolumdan sürükleyerek dışarı çıkarıyordu ve ben sadece ağlıyordum

Antonio- Leo kadının işini bitir.

Hayır, hayır, hayır olamazdı o sadece bana yardımcı olmak istedi ,onun bi suçu yoktu aslında kimsenin yoktu,suç bendeydi sürekli insanları tehlikeye atıyordum.

Ağlayarak bağırmaya başladım.

- HAYIR ANTONİO OLMAZ LÜTFEN SANA YALVARIYORUM YAPMA .BENİM YÜZÜMDEN BİRİ DAHA ZARAR GÖRMESİN LÜTFEN, BİR DAHA YAPMAYACAĞIM LUTFEN .LUTFEN ONA BİŞEY YAPMAYIN SANA YALVARIYORUM.

Antonio-İNANAYIM MI HE? SANA NASIL İNANAYIM!BENDEN KAÇMANI İSTEMİYORUM SANA ZARAR VERMEK SENİ AĞLATMAK İSTEMİYORUM AMA BENİ ZORLUYORSUN KADER !!!

İkimizde durmuş birbirimize bağrıyorduk.

-Lütfen bir daha yapmayacağım söz veriyorum Lütfen ona bir şey yapma.

Antonio- Tamam bu seferlik affediyorum.Ama kader bir daha benden kaçarsan önümde can çekişerek ağlasan da bütün italyayı yakarım, haberin olsun.

Dedi ve arabaya gitti loren ve leo da peşinden arabaya bindi.

Son kez lia teyzeye bakıp arabaya doğru yürüdüm.

Bitkinlik bedenimi ele almıştı, söz vermiştim bir daha kaçmayacaktım ne olmustu bana ? Ben güçlü bir kızdım ya da en azından öyle sanıyordum...

Eve gelmiştik antonio yüzüme bile bakıyordu. Ama neden beni bırakmıyor du?neden onunla kalmamı istiyordu? Neden?

Arabadan inip eve geçtik sadece uyumak istiyordum ,antonio çalışma odasına gitti . Bende merdivenden odama çıkmaya başladım.

Sahi ne zaman odam olmuştu.

Merdiven çıkarken loren beni durdurup konuşmaya başladı.

Loren- İnsanlar senin yüzünden acı çekiyor buna bi son ver artik.

Dedi ve gitti loren acımasızdı her şeyi yüzüme vurabilirdi leo daha saf temizdi.

Leo merdivenlerden inerken bana bakti ve gülümsedi

Leo-Yenge bırak artık daaa bu işleri yeminle 2 gündür dayak yiyoz yeter he iki gün sonra date im var yapma be.

Dedi gülerek ve inmeye devam etti,komikti beni güldürüyordu ,onu sevmiştim.

Odaya girdim ve yatağa kendimi attım .

Uykuya dalarken gözlerimden yaş akıyordu, evdekilerin mor yaralı suratları gözümün önündeydi.

Yapmayacaktım artık kalmayacaktım ,benim yüzümden daha fazla insana acı çekmeyecekti.

Uykuya tam dalarken yatağa birinin geldiğini ve bana sarıldığını hissettim.

Bu kişi pacoydu küçük bedeni kendini belli ediyordu ,beden sıcaklığı bana huzur vermişti

Uykuya dalmadan önce duyduğum cümle beynime kazındı.

Paco - Galiba amcam seni sevdi ablaaa




Evettttt attim bitane daha valla hic motive etmionuz ama niyseeeeee haydin ben kacaratto optummm

İTALYAN MAFYA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin