00. Információ.

148 4 0
                                    

"Lucufer Bérgyilkosa"
Itt egy sztori fordítás 🤩
-Leírás-

•  Ez egy történet, amelyben Jeon Jungkook egy rettegett Maffiafőnök, Park Jimin pedig a bérgyilkosaként dolgozik a kiképzőbázisán anélkül, hogy tudta volna.

De mi fog történni? Mikor a Maffiafőnök tudni fog a gyenge bérgyilkosról.•

"Hmm? Ki vagy te?"-Kérdezte a Maffiafőnök, és elővette a zsebéből fényes fekete fegyverét, és tetovált újjaival megpörgette.

Jimin láthatóan nyelt egyet."Én-én vagyok az egyik b-bérgyilkosa."

"Kinek a bérgyilkosa?-kérdezte veszélyesen halk hangon a Maffiafőnök.

"L-lucifer bérgyilkosa."- Jimin dadogta, amikor a maffiafőnök a nyakára nyomta a fegyvert. "Szóval jobb, ha távol maradsz, és távol t-tartod tőlem ezt a dolgot." Jimin hangja megremegett, amikor látta hogy a Maffiafőnök elvigyorodik.

"Lucifer Bérgyilkosa...Hmm."- A maffiafőnök dúdolva lebegett körülötte. Látja a félelmet a fiú szemében. "Ismered őt?"

Jimin pedig nem tudja, mit válaszoljon.

EZ EGY JIKOOK FF, LGBTQ+ KÉRLEK OLVASSÁTOK EL AZ ÖSSZES CIMKÉT ÉS LEÍRÁST, MAJD ÚGY MENJETEK TOVÁBB.

A karakterek neveit ebben a könyvben fogom használni. Mindannyian Koreai színészek, színésznők, vagy idolok, kérlek ne utáljatok egy karaktert sem, tudom nehéz lesz, de próbáljátok meg.

Főszereplők:- Jeon Jungkook|Park Jimin

Fő Ship: JIKOOK

Mellék Shippek: VHOPE|NAMJIN

Remélem mindenkinek tetszeni fog ez a könyv. Ez egy fordítás :)

All credit goes to the real owner : 1jkjm13
With pictures also.:)

Remélem tetszeni fog mindenkinek. Egy szuper fantasztikus könyv szerintem. 😊 Aki szeretné eredetileg Angolul olvasni az megtalálja az igazi író oldalán.

Lucifer Bérgyilkosa || JIKOOKWhere stories live. Discover now